Kuten ehkä noista aiemmista New York- postauksista ilmenee, niin mä oon ihan hulluna juoksuvaatteisiin! Ja mikä siisteintä, olen saanut jo useamman vuoden ajan kertoa Juoksija-lehden lukijoille kiinnostavien juoksijoiden vaatevalinnoista. Juoksija-lehden ammattitaitoinen toimitus pitää rimaa korkealla ja olen pyrkinyt pitämään Muotibongauksia-palstallani tason yhtä korkealla. Suosittelen haastateltavien ihmisten juoksumuotikysymyksiin lähtökohtaisesti sellaisia vaatteita tai tossuja, joista minulla itselläni tai sitten muilla Juoksijan toimittajilla on kokemusta.  

Uusimmassa numerossa oikeustieteilijä, Kööpenhaminan maratonille tähtäävä Anna Kuisma esittelee lempijuoksuasunsa. Vähänkö ihanat Lululemonin trikoot ja mahtavat valkoiset Adidaksen tossut! 

 
Anna kaipasi kevääksi vinkkejä juoksuliivin (ei siis rintsikoiden, vaan takki ilman hihoja- liivin) hankintaan. Esittelin Annalle kaksi vaihtoehtoa. Toisen Nikeltä, Aeroloft- untuvaliiviin jossa olen juossut jo parin, kolmen vuoden ajan. Liivin ainoa miinus on se että sen pesunkestävyys on heikko.  Mulla oli samasta sarjasta takki, jonka palautin Nikelle ja sain rahat takaisin. Liivi näyttää hyvältä ja se heijastaa, josta paljon plussaa.  Kaipaan itse takkiin ja liiviin enemmän taskuja, jotka tästä Niken mallista puuttuu.  Liivi on jäänyt kohtuu vähäiselle käytölle, koska en laita sitä muuta kun sellaisille lenkeille kun tiedän etten hikoile… 

 
Toinen vaihtoehto, jonka esittelin, on mun suosikkibrändi Lululemonilta. Tämä 5 Mile Vest on huippu! 

   

   

Pääsiäissunnuntaina riensin sunnuntaipitkikselle toiveikkaana kesäisimmistä keleistä. Sonnustauduin merinovillaiseen pitkähihaisen paitaan ja päälle puin tämän liivin. Lämpötila näytti vain muutamaa lämpöastetta ja viima oli melkoinen. Ehkä liivi antaa odottaa hieman lämpimimpiä kelejä, mutta plussaa tämä vaihtoehto saa istuvuudesta, useista taskuista sekä kivasta ulkonäöstä. Pesussa tämä ei ole mennyt miksikään. Lue uusimmasta Juoksijasta, kumpaan vaihtoehtoon Anna kallistui! Lehti löytyy Ärrän ja Akateemisen lehtihyllyistä. 

  

Leave a Reply

