Me ollaan pääsiäinen kotona, mikä tuntuu ihan mahtavalta! Vaikka matkustaminen on mun elämän suola, niin kotona oleminen on ihan parasta. 

Käytiin pitkänäperjantaina koko perheen voimin ulkoilemassa: muut pyöräili, mä juoksin. Saatiin samalla kuvia keväisestä Helsingistä. Tänään uusi samanlainen sessio tiedossa, ei tiedä vaikka juostaisi ja pyöräiltäisi Talvipuutarhaan katsomaan pääsiäistunnelmaa. 

   
 
Juoksumuotitoimittaja oli sonnustautunut tälle lenkille 2XU:n heijastaviin Hyoptik-kompressiotrikoisiin ja Niken untuvaliiviin. Jalassa New Balancen Vazee Pace- tossut ja päässä NYC Half FINISHER-lippis. Kevään juoksukunnon varmistamiseksi alan seurata uuden Garmin 630- juoksukellon avulla mun sykkeitä ja mietin että kannattaisiko käydä laktaattitestissä sykerajojen selvittämiseksi? Oon träkännyt kaikki mun juoksut RunKeeperin avulla, oon tykännyt kun sinne on pystynyt itse tekemään myös vk-treenejä varten omat ohjelmat ja puhelin juttelee milloin veto alkaa ja loppuu. Nyt päätin ottaa Stravan kokeiluun. Neitsytmatka jäi vähän torsoksi, koska iPhone hyytyi (kuten ihan liian usein vähänkään viileämmässä kelissä!). 

  

Leave a Reply

