No ei oo mennyt niin kuin elokuvissa! Oon mussuttanut taas herkkuja koko syksyn. Joulukuussa juttelin Heidin kanssa, joka lupasi auttaa mua pääsemään syömisten kanssa back on track. Parannusta tuli, senttejä lähti ja kiloja karisi. 
Oon juossut varmaan fiksummin ja järjestelmällisemmin kuin aikoihin. Oon pitänyt mun viikon perusrunkona yhtä kevyttä peruslenkkiä, yhtä pitkistä sekä oon tosi särmästi saanut juostua viikoittain vaihtelevia vauhtikestävyystreenejä. Välillä tonnin vetoja, välillä kiihtyviä lenkkejä, välillä lyhyempiä vetoja lyhyemmillä palautuksilla ja kirsikkana kakussa juoksin viimeistelynä ja henkisen kantin kannalta tärkeänä treeninä kahden tonnin vetoja. Juoksen tulevana viikonloppuna  40v lahjana itselleni NYC Halfin. Puolimaraton joka starttaa Keskuspuistosta ja kurvaa läpi Manhattanin 21,1 kilometrin verran. Aikatavoitetta mulla ei ole. Alle kahden tunnin ei tuu menemään, mutta olis kiva vaan nauttia juoksusta, tunnelmasta, exposta, parhaan ystävän seurasta sekä New Yorkin fiiliksestä!

  
Tästä mä rupesin parantamaan kuntoa ja kaventamaan vyötäröä.  Oon juossut tuulessa ja tuiskussa, vetänyt työmatkoilla vetoja hotellin juoksumatolla, käynyt Coren bootcampissä ja ollut ilman karkkia. Nyt sen 40v päivän jälkeen oonkin sit mässäillyt karkeilla ihan hulluna. Tää ei varmaan ollut projektin tarkoitus… No, tasapainoilua tää mun terveellinen syöminen vaatii, mutta mun on todella vaikea päästä irti sokerista. Heidi kysyi multa tossa jokunen viikko sitten että miltä ne karkit maistui pienen tauon jälkeen. Ihan superhyvältä! 

    
    

 
   
 

Leave a Reply

