Seuraako teistä kukaan Gwynethin Goop-saittia? Goop hehkutti muutama viikko sitten mun uusia lempparilakanoita. Gwynnie lupailee ylellistä hotellitunnelmaa jokaisen arkeen, jos sitä pujahtaa yöksi Fretten lakanoihin. 

Itse olen kuolannut vuosia aina Tukholmassa ja NK:lla piipahtaessani Fretten osaston ihanuuksia, mutta en jotenkin ole raaskinut panostaa näihin. Kunnes alkusyksystä löysin suomalaisen Sisustus Delfinon verkkokaupan, jonka omistajaan tutustuin ja tilasin häneltä upeat lakanat. Näihin nukkumaan käyminen on joka ilta mahtavaa ja mulla unenlaatu on  parantunut.

Ihana Sisutus Delfino tarjoaa mun ystäville ja lukijoille -10% näistä ihanuuksista koodilla TANJA. Näitä mä suosittelen vilpittömästi, laatu on mitä parhain. 

Laadukkaat lakanat kestävät vuosikymmeniä (trust me, meillä on käytössä lähes 20 vuotta vanhoja lakanoita! Kunnon egyptiläispuuvilla toimii!) ja musta ajatuksena hankkia ne suomalaiselta yrittäjältä lämmittää mieltä. 

Hyvää yötä ja ihania unia!

    
 

Leave a Reply

