Koska syksy on nyt virallisesti alkanut, niin ajattelin jakaa mun selviytymisvinkit vaaterintamalta syksyyn.

Mä hommasin ekan sadetakin sitten varmaan teinivuosien. Törmäsin Urban A:ssa Rains -merkkisiin sadetakkeihin, malli on kaunis ja vähän slimmattu. Pohdin pitkään mustan ja oranssin värin välillä, päädyin mustaan, vaikka sateisen harmaana päivänä varmaan oranssi olis pirteämpi.

Mulla on valkoiset Hunter-kumisaappaat, mutta jotenkin kaipaisin rinnalle myös mustia. Näissä ei jalat kastu. Glossymustat vai mattamustat? Kummat teistä olis paremmat?

Ja tuoksukynttilät palamaan, niin jo tulee tunnelmaa syysiltaan. Mä päivitin mun Byredo-kynttiläkokoelmaa. Oslosta löytyy nyt myös Bohemia.

IMG_1851.JPG

IMG_1937.PNG

9 thoughts on “Sadepäiviä varten

  1. Mä ostin Barbourin takin itselleni kesällä. Se on just sopivan siisti työkäyttöön.
    Saappaita käytän melkein vain pihahommissa/leikkipuistossa/lätäkköhommissa. Mulla on perinteiset vihreät Hunterit. Mä harvoin jaksan raahata varakenkiä mukanani, niin en laita saappaita töihin jalkaan.

    1. Barbour on klassikko! Millainen malli sulla on?

      Mä luulen että tuun vielä joku kerta lentämään Osloon kumisaappaat jalassa, joudun kävelemään sellaisen vajaan kilometrin metrolta töihin. Jos joku olis vuosi sitten sanonut että ees harkitsen kumppareita lentokoneeseen, niin olisin ollut valmis lyömään vetoa että “never”!

      1. Ei hajuakaan mallista. Varmaan joku perusmalli. Ei tikattu. Ilman vyötä (mun vartalolle ei vyölliset lyhyet takit sovi, vyötärö on takeissa aina väärässä kohdassa).

    1. Et usko mutta mulla on yhdet Mulberryn kumppanit. Ne on vaan niin kapeat, ettei niitä voi käyttää koska en saa niitä itse pois jalasta. Vois norjalaiskollegoilla suu loksahtaa kun mä täräyttäisin toimistolle ja pyytäisin jotain repimään multa kumpparit jalasta. Hauskaa viikonloppua Johanna!

      1. The Outnetissä on Däv-erkkisiä kumppareita pilkkahintaan ja siellä löytyy aika hauskannäköisiä biker-kumisaappaita, useampi eri malli.

Leave a Reply

