Vaikka mun Céline on osoittautunut pettämättömäksi seuralaiseksi, kaipaan sen rinnalle toista luottolaukkua. Céline on kulkenut mun kädessä nyt varmaan kaksi vuotta lähes päivittäin eikä laukku näytä juurikaan kuluneelta. Aika poikkeuksellista.

Suhaan Osloon viikottain ja mun workhorse-laukkuun on mahduttava:
– meikkipussi
– vaihtokengät
– kirja
– kuulokkeet
– lompakko
– Energiapatukoita
– vesipullo
-muistikirja
ja muuta sälää, niin mulla on hakusessa isohko laukku jota voisi myös kantaa olalla. Vahvin kandidaatti on Pradan Double bag. Chloén Marcie myös, mutta mä luulen että siinä koko ei ainakaan medium-kokoisena riitä.

Värin suhteen oon miettinyt että jotain pirteää ja räväkkää voisi kokeilla. Vahvimpia kandidaatteja lila ja punainen.

Läppäriä ja iPadiä en kanna mukana, oon yrittänyt karsia laukusta kaiken ylimääräisen ettei tuu hartiat ja selkä kipeäksi. Ja tää nopeuttaa menoa lentokentän turvatarkastuksessa.

Tuleeko teille mieleen muita malleja, jotka vois sopia tähän tarkoitukseen?

IMG_0073.JPG

IMG_0074.JPG

IMG_1936.PNG

IMG_1935.PNG

2 thoughts on “Laukkuasiaa

Leave a Reply

