Viikottain suhaan Osloon jossa mulla on ihana paikka, missä pidän majaa siellä ollessani. Frogner House Apartments vuokraa asuntoja lyhyeksikin aikaa, ja siellä mä yövyn ainakin toistaiseksi. Sijainti Frognerissa sopii mulle, pääsen kätevästi kävellen metroasemalle ja lähistöllä on paljon kahviloita ja ravintoloita.

IMG_1104-0.JPG

Musta tää Frognerin alue muistuttaa jollain tavoin Pariisia, tosi kaunista ja tunnelmallista. Huone missä asun on kiva, ranskalainen parveke kruunaa fiiliksen.

IMG_1193-0.JPG

Tavaroiden roudaaminen edestakaisin tuntuu jo nyt vaivalloiselta! Ja mä kun en omista sellaista vedettävää cabin-laukkua! Hikisenä ja niskat jumissa kannan mun laukkuja, tähän tarvitsen kyllä sellaisen vedettävän trolleyn!

IMG_1585.JPG

Onneksi mun majapaikkaan saa jättää laukun säilöön, eli kosmetiikat, lenkkarit ja muutamat vaatteet mulla odottaa aina Oslossa.

Kartoitin hiukan laukkutarjontaa: Louis Vuittonilla olis kiva trolley, mutta se on kohtuu pieni ja aika painava.

IMG_0069.JPG

Kokeneet matkaajat vannovat Rimowan nimiin. Tämä malli olisi kevyt ja tilava.

IMG_1428.JPG

IMG_1514.JPG

4 thoughts on “Ratkaisuja roudarille

  1. Mahtavaa, että bloggailet jälleen, vaikka toki sinua Instastakin seurailen.

    Ja hanki nyt hyvä nainen vedettävä cabin size-laukku asap!😀 Itse en pärjäisi kyllä yhtään työmatkaa ilman sitä ja säästää aikaakin, kun tekee check in:in etukäteen, ruumaan ei mene mitään eli kentällä voi vain suoraan kävellä turvatarkastukseen. (Lisäksi Helsinki-Vantaalla menen yleensä terminaali 2:ssa sinne “vanhaan päähän” turvatarkastukseen, koska siellä ei yleensä ikinä ole ketään, kun kaikki jonottavat “uudessa päässä”. Ja T1:ssa taas on onneksi lähes aina vähän porukkaa).

    Energistä syksyä teidän perheelle ja tsemppiä kahden maan välillä suhaamiseen!🙂

    1. Moi, kiva kuulla susta ja kiitos ihanan kannustavasta kommentista. Oon päättänyt onnistua täällä ja koko perhe isovanhempia myöten on tän projektin takana.

      Ja nyt mulla on Rinowa, se helpottaa ihan mielettömästi!

      Kivaa syksyä sullekin 😘

Leave a Reply

