Juoksija-lehti 01/2014 on ilmestynyt! Ja mua jännitti miltä se mun ihkaensimmäinen kolumni siellä näyttää. Hyvältä näytti ja vitsit olin otettu kun lehti oli Akateemisen hyllyssä. Oon todella onnellinen, ylpeä ja samalla nöyrä, sillä saan kirjoittaa tänä vuonna kolumnia Juoksijan joka numeroon.

20140217-204715.jpg
Tää onkin varmaan lähinnä sitä mitä pääsen mun lapsuuden unelma-ammattia joka oli tähtireportteri.

20140217-205236.jpg
Ihailen ammattitoimittajia ihan superpaljon, mutta tiedän omat vajavaisuuteni. Musta ei siihen olisi. Silti oon ihan superfiiliksissäni tästä Juoksija-kuviosta!

Onko kukaan teistä sattunut lukemaan lehteä? Mitä tykkäätte siitä? Mistä te haluaisitte lukea?
Ja kiitokset teille kaikille jotka jeesasitte kuvan valitsemisessa. Musta toi kuva on hyvä! Kesällä jos sais juoksukuvan missä kirmaan tosi kovaa jossain kisassa shortseissa. Sääret ruskettuneina. #wishfulthinking

8 thoughts on “Kolumnisti täällä hei

  1. Mä luin kolumnisi lehdestä ja tykkäsin kovasti! Mun mielestä oli mielenkiintoista lukea, miten ennen vihasit juoksemista ja kuinka se asia on nyt muuttunut aivan päinvastaiseksi. Tästä sai paljon itsekin juoksumotivaatiota!

    1. Kiitos! Mä tosiaan vihasin juoksemista ja naureskelin niille ketkä juoksivat. Poikani synnyttyä oli pakko keksiä jotain mitä voisin tehdä kelloon katsomatta. Siitä se lähti… Oon kirjoittanut lehdelle jo seuraavan kolumnin. Sitäitä seuraavaan mun sormet syyhäisi vaikka kevään uusien juoksuvaatteiden katsauksen tekoon…

  2. Mä olen alkanut innostua juoksemisesta hiljalleen vasta tässä kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen. Ei mua vieläkään saa vesisateella tai pakkasessa ulos juoksemaan, mutta babysteps babysteps, tiedä vaikka tässä itsekin vielä intoutuu joskus puolikkaalle.🙂

  3. Tanja, luin kolumnisi. Se oli mukavaa, aidon oloista luettavaa. Kolumnin ei mielestäni tarvitse olla ammattitoimittajamaisesti kirjoitettu, eikä myös missään nimessä mainosmaisesti. Minua kovasti miellytti, että olivat ottaneet naiskolumnistin ja sellaisen, jolla on tiukkoja tavoitteita, mutta myös niin realistisia, että ne voi sinnikkäällä harjoittelulla kaikki saavuttaa.

    1. Kiitos Tiina! Osasit kiteyttää ja pukea sanoiksi juuri sen fiiliksen ja hengen, mitä me tuolla kolumnilla tavoitellaan. Toivottavasti naisjuoksijat innostuisivat ennemmän lukemaan Juoksijaa, koska se on oikeasti tosi hyvä lehti.

Leave a Reply

