Sain Amerikantädiltä haasteen, johon päätin tarttua heti. Ensin kerrotaan yksitoista asiaa minusta, sitten vastataan yhteentoista kysymykseen mitkä Amerikantäti minulle laittoi. Ja ei muuta kuin yksitoista uutta bloggaajaa mukaan.

Ensin ne yksitoista asiaa minusta.
1. Mä oon sokeriaddikti. Voisin elää irtokarkeilla ja Fazerin lakuilla. Tästä en ole laisinkaan ylpeä.
2. Vaikken täällä blogissani kauheasti puhu perheestäni, niin pieni poikani on maailman täydellisin. Olen niin ylpeä ja onnellinen että olen suloisen, reippaan, terveen, osaavan ja kivan pojan äiti.
3. Mulla on aina monta rautaa tulessa. Mä tartten useita päällekkäisiä projekteja, joista osa on tietenkin työvetoisia ja osa jotain muuta.
4. Ylläolevasta huolimatta oon todella laiska. Näkisitte mun kaappien kaaoksen, silitysvuoren koon ja villakoirien määrän…
5. Meillä mies hoitaa lähtökohtaisesti kaupassakäynnin. Mä kipitän viereisen korttelin K-kauppaan ostamaan lähinnä leipää, maitoa ja jugurttia.
6. Pystyn syömään samoja ruokia vaikka kuinka pitkään! Oon nyt syönyt kohta yli vuoden joka aamu Alpro-jugurttia, vadelmia, hunajaa ja saksanpähkinöitä. Harvoin, todella harvoin vaihdan sen kaurapuuron.
7. Silti mä vihaan rutiineja! Mä kaipaan säpinää! Actionia! Vaihtelua! Jännitystä! Muutosta!
8. Hengaillaan todella paljon mun vanhempien kanssa. Ne on tosi kivoja! Vaikka teinivuosina ei ehkä tuntunut siltä…
9. Mä ahmin kirjoja suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi. Mä en malta odottaa että hyvät kirjat käännetään, joten luen niitä sitten niillä kielillä mitä on tarjolla.
10. Mitä hittoa tänne keksisi?!? Elän jo valmiiksi tulevassa. Mun muisti ei oo mikään spektaakkelinomainen enkä muista niin yksityiskohtaisesti kuin haluaisin kaikkea mitä aiemmin on tapahtunut. Orastavaa dementiaa? Toivottavasti ei…
11. Oon tosi iloinen ja ylpeä että meidän projekti Lastensairaalalle on kasannut yhteen upean ja mahtavan joukon ihmisiä.
Ja sitten näihin Amerikan tädin kysymyksiin.
1. Paras dieetti
Mä en pysty olemaan dieetillä edes puolta päivää. Eli en usko dietteihin. Jos sitä miettii että nyt syön tosi tosi vähän niin eihän sitä päässä pyöri muu kuin ruoka. Mä uskon siihen että kohtuus kaikessa ja sokeri pois. Helpommin sanottu kuin tehty.
2. TOP 3 kosmetiikkatuotetta tai ihonhoitovinkki
Uni. Se on paras ihonhoitovinkki. Hitto jos olisin ollut nuorena fiksumpi, niin olisin vältellyt aurinkoa. Tuotteista Kiehl’s Midnight Recovery Serum.
3. Unelmiesi matkakohde
Malediivit. Siellä mä en oo ikinä käynyt.
4. Teitkö Uuden Vuoden lupauksia, jos niin mitä ja pitävätkö ne?
En tee.
5. Mikä on kaunein ääni tai sana?
Äiti
6. Uskotko kohtaloon, eli oletko fatalisti vai uskotko siihen, että omat päätöksesi päättävät pitkälti elämäsi kulun?
Mä uskon kohtaloon ja siihen että omilla päätöksillä vaikutan siihen! Fifty-sixty!
7. Kissa vai Koira?
Molemmat. Mulla on ollut pienenä molemmat. Haluaisin nyt, mutta mies allerginen.
8. Mottosi
Churchillin “kysy neuvoa muilta, mutta päätä itse”
9. Paras vaatteiden nettikauppa
Helppo! Net-a-porter!
10. Maukkain jälkiruokaherkku, saa laittaa reseptin;)
Koska mä oon ihan avuton keittiössä enkä osaa tehdä mitään fiksua jälkiruokaa, mutta parasta mitä mies taikoi syksyllä oli Safkaa -kirjan suklaafondantit.
11. Ja loppuun pakollinen Kumman kaa: Matti Nykänen vai Jussi Parviainen? Aargh. Ei kummankaan. Sorry.

Ja ne mun yksitoista kysymystä eteenpäin muille bloggareille.
1. Kolme suosikkiblogiasi
2. Viimeisin kirja minkä luit
3. Mitä aiot tehdä isona?
4. Minkä neuvon antaisit itsellesi jos palaisit ajassa taaksepäin ja tapaisit itsesi 17 vuotiaana.
5. Kuka henkilö inspiroi sua ja miksi?
6. Unelmien matkakohde?
7. Mitä muuttaisit kotimaan politiikassa tällä hetkellä?
8. Paras vinkki millä näyttää hyvältä
9. Miten flirttailet?
10. Kolme paikkaa Helsingissä mitä haluaisit näyttää vieraillesi jotka eivät tunne kaupunkia.
11. Tärkein esineesi?

Ja haastetta eteenpäin:
Veera
Nina
Elina
Mia
Heidi
Johanna
Sara
Kaukomara
Elle-Marie
Karoliina ja
Place for dreams

12 thoughts on “11 asiaa minusta

  1. Nää on aina kivoja! Sussa on vauhtia, energiaa ja rempseyttä ainakin näin blogin välityksellä saadun kubvan mukaan ,mutta uskon, että olet sitä myös livenä!

    Mukavaa viikkoa!

Leave a Reply

