20131214-224700.jpg
Mä olin niin valmis viikonloppuun! Meillä on viimeisin kaksiviikkoinen ollut yhtä hulabaloota. Ensin mulla sylkirauhastulehdus, miehellä polvileikkaus ja vielä kaiken kukkuraksi ekaluokkalainen heräsi kuumeisena torstaiaamuna. Normaalisti meidän arjessa saadaan ihanasti apua mun ihanilta vanhemmilta, mutta tähän syssyyn ne on ansaitulla lomalla Espanjassa. Meikäläinen on siis pyörittänyt arkea kun mies makaa kipulääkittynä sängynpohjalla. Onneksi nyt tilanne normalisoitumassa ja kaikki enemmän tai vähemmän terveitä. Kävin perjantaina työn merkeissä Turussa ja en jotenkin voi olla ihastelemasta sitä joenrantaa. Täydellistä! Söin mun mentorin (meillä on töissä mentorointihanke, johon pääsin mukaan ja mun mentori on eri firmasta. Fiksu ja filmaattinen tyyppi.) kanssa lounasta Tintåssa (vahva suositus)! Ja sain parkkihalliin mennessä ja tullessa tehtyä täsmäiskut Zaraan josta kuvan pitsineule statement-necklacella.

Leave a Reply

