Mä oon koko tämän viikon ollut ihan pilvissä. Superonnellisena. Viime sunnuntaina sain kesken mun suosikkiohjelman, Sillan, viestin Saksasta. Mun paras ystävä on mennyt kihloihin. Kihlajaisia juhlitaan uutenavuotena ja häitä ensi vuonna. Ja oon niin onnellinen että maailman ihanin ihminen ja paras ystävä on löytänyt rinnalleen juuri hänelle täydellisen miehen.

20131124-142248.jpg

20131124-142552.jpg

20131124-142611.jpg
Mä odotan matkaa Saksaan kihlajaisiin ihan superpaljon, polttareiden järjestämistä, saan nimittäin kunnian olla häissä kaasona, sekä hääpuvun metsästystä. Ensimmäisenä listalla on kihlajaismekon löytäminen uudenvuoden juhliin. Tää olis mieluinen:

20131124-142820.jpg
Siitä kun olen viimeksi ollut mukana “hands on” häätouhuissa on aikaa (#tätikeski-iänkynnyksellä) Joten olisin todella kiitollinen hyvistä vinkeistä kaasona toiminiseen.

Leave a Reply

