Ainakin vedän all in! Heidin kanssa elokuussa aloitettu ravinto-ohjaus on auttanut ja senttejä on kadonnut vyötäröltä, reisistä ja lantiolta. Edelleenkin mulla on vaikeuksia sokerin kanssa. Heti kun vähän väsyttää, on stressiä tai ateriarytmi ei pysy säännöllisenä, niin tämä tyttö laukkaa Makuuniin ja kahmii pussiin kilokaupalla karkkia. Heidiltä olen saanut loistavia vinkkejä välipaloihin, aterioiden rytmitykseen mutta myöskin armollisuuteen itseäni kohtaan. Silloin kun on liian monta rautaa tulessa niin ei vaan voi onnistua joka asiassa. Ehkä tämä on se isoin juttu mitä projektista Heidin kanssa jäi käteen. Laihduttaminen ei ole mikään hetken dietti, vaan loppuelämän kattava elämäntapojen muutos. Hiljaa hyvä tulee ja olen tyytyväinen jos mietin missä olen nyt kun palautan mieleeni sen mistä pari vuotta sitten lähdin.

Loppuvuoden kirinä päätin ilmoittautua Sis. Delin (mun kantakahvilan!) Fitfood -ohjelmaan. Olen joskus kokeillut Sis.Delin detox-ohjelmaa ja nautin tuloksista ja fiiliksestä joita ohjelmalla sain. Ensi viikolla käynnistyvä Fitfood ohjelma perustuu Hanna Skytän Fuelfood РSyö kroppasi kiinteäksi -kirjaan. Reilun viikon mittaisen ohjelman aikana kaikki ruoka ja juoma tulee Sis.Delistä, ja mikä näppärää, suoraan kotiin toimitettuna. Ohjelman hinta aluksi hirvitti, mutta sitten laskin mitä maksan töissä lounaista päivässä ja maksaahan se mun ruoka täällä kotonakin.

Lue täältä mistä ohjelmassa on kyse: Fitfood -ohjelma.

20131023-215404.jpg

Tällä ohjelmalla mä sulatan jenkkakahvat ja opettelen lisää terveellisemmästä, urheilulliseen elämäntyyliin sopivasta ruokavaliosta. Ohjelman ruuat on räätälöity liikkuvaan menoon.

20131023-215552.jpg

Näin ohjelmaa luonnehditaan Sis.Delin sivuilla:
FitFood on polttoainetta keholle. Ruokaa, jonka keho osaa k√§ytt√§√§ energiaksi eik√§ j√§t√§ jenkkakahvoiksi uumalle. Kiinteytysruoka soveltuu niin kevyelle liikkujalle kuin kehonkulttuurin konkarillekin ja se tuo fitness-ruokaopit ensimm√§ist√§ kertaa jokaisen hy√∂dynnett√§viksi.‚Ä® Laajasta ateriatarjonnasta l√∂yd√§t herkullliset ja ravitsevat l√§mpim√§t ruoat sek√§ suomalaisella superfoodilla voimistetut pirtel√∂t, proteiinipuurot, -pannukakut ja ‚Äďpatukat. Ilman lis√§- ja s√§il√∂nt√§aineita. Herkut ovat gluteenittomia ja sokerittomia.

Meillä on tulossa supertyttöjen pikkujoulut marraskuun puolivälissä. Siihen mennessä mä aion skarpata syömisen kanssa (=ei Makuuniin!!) jotta mun punainen Herve Legerin voi vetäistä päälle.

20131023-215208.jpg

Käy katsomassa täältä mitä ohjelma pitää sisällään, vielä on muutama päivä aikaa ilmoittautua mukaan!

One thought on “Vain pari viikkoa niin sit mulla on virtaviivainen fitness-vartalo

Leave a Reply

