20130921-155455.jpg

20130921-155505.jpg
Leppoisaa lauantaita kaikille!

Me lähdettiin kaupungille ostamaan yhdelle koulukaverille synttärilahjaa ja käytiin samalla lounaalla Strindbergillä. Uskallan väittää että sieltä saa kaupungin parhaan caesarsalaatin. Jotenkin tuo ravintola on jäänyt Galleria Esplanad- uudistuksen myötä ihan unholaan.
En tiedä käykö teillä niin kun vatsan jo kurniessa alkaa miettimään ravintolaa, niin mieleen ei juolahda yhtäkään ravintolaa! Mulle käy aina niin ja siitä syystä uudet tuttavuudet jäävät aina kokematta. Mitä kivoja lounas- ja brunssipaikkoja keskustassa olisi mitä voisi käydä testaamassa?

Mä olen valloittanut nyt sohvan kirjan kanssa ja kuuntelen parvekkeen aukiolevan oven kautta seitsemänvuotiaan ja kaverin leikkejä pihalta. Mitä teidän viikonloppuohjelmaan kuuluu?

20130921-160131.jpg

20130921-160141.jpg

2 thoughts on “Hanging around

  1. Sa aiheutit mulle just kovan Helsinki -ikävän!🙂 Strindberg kuuluu mun vakkareihin Suomessa käydessäni ja oikeessa olet, heidän ceasar salaatti on ihan mieletön!

    1. Sun täytyy tulla tänne! Seuraavan kerran kun tuut, sovitaan treffit Strindbergille. Ne ovat uusineet sisustustaan, varmaan kylläkin jo vuosi sitten, tosi kiva. Onneksi klassikot säilyvät listalla. Toinen mun herkku on jälkkärimenun puolelta, köyhät ritarit. Nyt en edes tullut katsoneeksi onko ne edelleen listalla.

      Ja kiva sun uus blogi! Postaile ahkeraan!

Leave a Reply

