Mikä matkustamisen ja lentojen varaamisen amatööri mä oon! Ajattelin että kannattaa säästää 40€ lipun hinnassa kun varasin SAS:lta lennot ja halvin paluu oli näin sunnuntai-iltana vasta 22.55 lähtevä lento Arlandasta Helsinkiin. Yritin kaikin keinoin vaihtaa lennon aikaisempaan koska mulla on supermegaikävä seitsemänvuotiasta. Rahaa olisi pitänyt lyödä tiskiin yli 200€ että olisin päässyt aikaisemmalla lennolla (no way SAS, sanon minä) ja nyt tapan aikaa täällä Arlandassa. Musta lentoyhtiöt saisi näille halvoillekin lipuille kehitellä jotain joustoa!

Ja se “säästö” minkä tein kun valitsin illan viimeisen koneen enkä jotain kivaa iltapäivällä lähtenyttä konetta on menetetty. Oon tuhlannut täällä varmaan reilusti yli 40€ kahviin, veteen, karkkiin ja näihin bisnes&pleasure -kategorian kirjoihin ja lehtiin. Ajattelin lukea tuon Pinkin uusimman: viime vuonna Nordic Business Forumissa Pink oli inspiroiva puhuja. Ja Murakamin juoksukirjaa jengi hehkuttaa.

20130915-210647.jpg
Ja saman genren toinen ohittamaton aisapari: Harvard Business Review ja Runner’s World.

20130915-210804.jpg

2 thoughts on “Business ja pleasure Arlandassa

    1. Niin oli! Oikeastaan sen takia mä sen ostinkin. En kyllä vielä lukenut artikkelia, silmäilin kentällä silmät ristissä mun eri lehtiä. Laitan sulle pian viestiä, niin etsitään kalenterista sopiva aika treffeille!

Leave a Reply

