Mulla oli 90-luvun lopussa vaihe, jolloin laukkuja, lompakkoja ja kaulahuiveja myöten kuljin Mulberryn tuotteissa. Jotenkin onnistuin kyllästymään koko brändiin, kunnes tutustuin Johannaan. Johanna on varmasti Suomen intohimoisin Mulberry-fani. Ja jo vuosia olen ihastellen katsellut Johannan laukkuja, vaatteita ja muita asusteita ilman että olen merkkiin tarkemmin tutustunut. Emma Hill nosti brändiä, ja nyt pääsuunnittelija joutui “eriävien luovien näkemysten” vuoksi lähtemään, niin nyt jotenkin mä oon taas takasin Mulberry-leirissä. Viime lauantaina olisin voinut koulun pihalla ottaa Johannalta jokaisen noista. Ja yllätys yllätys, tuo Mulberryn Willow– laukku keikkuu myös Kate Mossin käsivarrella.

20130910-224203.jpg

20130910-224006.jpg
Ja sit ihan mahtavin on tuo kultainen cuff! Gotta have it!

20130910-224425.jpg

2 thoughts on “Hauska tavata, vanha ystävä

Leave a Reply

