Miten ihmeessä mä en oo aikaisemmin hiffannut miten mahtavaa on pyöräillä töihin?!?

Nyt kun mulla on uusi, ihana pyörä, niin ei tänään edes pieni sade himmannut menoa vaan poljin aamulla vajaassa puolessa tunnissa Vallilaan. Hyötyliikuntaa parhaimmillaan!

Töistä poljin Nina’siin, olin varannut sieltä yhden pienen laukun, yllätys yllätys, leopadikuosisen…

20130910-220656.jpg
Tässä on tulossa gaalaa sun muuta, ja toi kulkee myös kivasti toimistolla palaveriin jossa tarvitsee vain puhelimen ja huulikiillon mukaan.

20130910-221034.jpg
Ja oon, kuten ehkä huomaa, kovin innoissani mun kauniista pyörästä ja pyöräilystä! Viikonloppuna huomasin uusimmassa Damernas Värld- lehdessä samaisen Pashleyn!

20130910-221228.jpg

20130910-221501.jpg

Leave a Reply

