Kesän hauskin juoksutapahtuma juostiin eilen. Midnight Run keräsi yli 10.000 juoksijaa kymmenen kilometrin matkalle.

Olin saanut kutsun Helsingin Sanomilta, kiitokset, joka tarjosi paikan kisaan sekä VIP-kohtelun lyhyellä bajamaja-jonolla.

20130901-122106.jpg
Omat kauden juoksutavoitteet olen jo saavuttanut: juosta maraton (check ✅), juosta kympillä PB alle 55 min (check ✅aika Turussa 54:44) ja alittaa puolikkaalla kaksi tuntia (check ✅PB 1:59:01). Nyt on treenimotivaatio ollut hieman kateissa ja siksi eilinen kunto riitti vain 59:22 aikaan. Ekat 4km jaksoin pitää vauhtia yllä jolla se 55min olisi aloittanut, mutta sitten hyydyin. Ja päätin nauttia juoksusta ja Midnight Runin tunnelmasta hymyssä suin. Reitin varrella oli runsaslukuisesti kannustajia, joista eniten mieltä lämmitti kun mun äiti, seitsemänvuotias ja alakerran kaksoset olivat meidän kohdalla kannustamassa ja heitettiin yläfemmat. Ja tsemppiä sain kun Helmi ja Sanna huusivat kannustushuutoja reitin varrella.

20130901-122501.jpg

Ja mä ilahduin kovasti, sillä törmäsin Senaatintorilla yhteen teistä lukijoista jonka kanssa sovittiin tavoitteeksi ensi keväänä Helsinki City Run. Ja mukaan lähtee eilen elämänsä ensimmäistä kertaa kymmenen kilometriä putkeen juossut Johanna! You rock! Ja supertytöistä B teki kadehdittavan kovan ajan ekassa juoksukisassaan! Onnittelut. Ja Henrika veti myös ennätyksensä! Onnea kaikille teille!

20130901-123104.jpg

20130901-123316.jpg
Nikellä oli hauska auto Senaatintorilla: Nike Van! Siellä sai käydä kuvauttamassa itsensä ja auton screenillä pyöri mun wishlist-lenkkarit, nimittäin mä haluaisin testata nämä Nike Flyknit Freet. Näitä on Stadiumissa, muttei mun koossa. Ne aloittaa kokonsa koosta 37, ja mulla pitäisi olla 36:t. Ja kuvassa mun uudet Niken shortsit, ostin ne jokunen viikko takaperin Stockmannilta hyödyntäen -10% alennuskupungin.

20130901-123622.jpg
Mutta mun omat kisatossut on kyllä huiput. Nää Asicsit pelastaa vaikka askel ei olisi kauhean lennokas.

Tässä vähän tunnelmaa ennen kisaa. Toi orkideakuva on Sassosta, jossa piipahdin ennen kuin kirmasin Senaatintorille. Kiitos ihana Sasson tarjoilija joka tarjosit siistit saniteettitilat !

20130901-123832.jpg<

20130901-123843.jpg

20130901-123854.jpg

20130901-123906.jpg

20130901-124209.jpg
Yksi juoksija ja blogi mitä kannattaa seurata, jos haluaa inspiroitua ja tietää lisää juoksemisesta on Joonaksen Arctic Sport Addict -blogi. Joonas vetäisi eilen ihan kevyesti huikean ajan: 36 ja jotain. Sillä mahtui kisassa kahdenkymmenen parhaan joukkoon.

Joonaksen blogi löytyy täältä, käy lukemassa –>

Arctic Sport Addicts.

20130901-124717.jpg

2 thoughts on “Midnight Run 2013

  1. Oikein mukava tunnelma välittyy kuvien kautta! Monta ystävääni oli juoksemassa tuolla myös, itse en valitettavasti päässyt tällä kertaa päällekkäisyyksien vuoksi! Ensi vuonna yritetään uudestaan.😉

Leave a Reply

