20130829-211446.jpg
No pirun hyvä boogie! Nimittäin meillä on nyt mun läheisimmän työkaverin kanssa sellainen boogie millä pistetään syksy rokkaamaan ennennäkemättömään tahtiin! Mä en muistanutkaan miten siistiä on tehdä jonkun samanhenkisen tyypin kanssa kohti samaa tavoitetta duunia. Ja trust me, se fiilis mikä mulla nyt on tästä tekemisestä, niin tällä syntyy tulosta!

Ja meillä töissä Tele Finlandin porukalla, joista tässä poseeraa Sonja ja Susa, on aina hyvä boogie. Jos haluat todella halvat puhelut, netinkäytön ja huippuälypuhelimen edullisesti, klikkaa ostoksille täältä. Mä oon itse käyttänyt nyt hetken Samsung Galaxy S nelosta ja sen perusteella uskallan kyllä suositella tuota Galaxy Trendiä, jos ei halua panostaa hieman vähemmän puhelimeen.

Leave a Reply

