20130827-064824.jpg

20130827-064916.jpg

20130827-064944.jpg
Jotenkin tuntuu että missä ihmeen mielenhäiriössä mä olen ollut kun olen kuvitellut että mun ajankäyttö repeisi myös opintoihin. Olen siis suorittamassa L.L.M.-tutkintoa energiaoikeudesta Itä-Suomen yliopistossa. Ajattelin suorittaa sen reippaana tämän vuoden aikana, mutta eilen aloitin ekan varsinaisen kurssin. Ei kannata kysyä mitä se käsittelee, koska ekalla luennolla Roschierin tiloissa Helsingissä tää Piha oli totaalisen pihalla. Kursseja ajattelin suorittaa yhden kuussa, eli maanantai-illat ja aikaiset tiistaiaamut menis sitten koulunpenkillä. Ei just nyt tunnu yhtään houkuttelevalta mutta sisulla loppuun se mihin on ryhtynyt. Orientaationa kävin opiskelijajengin kanssa keväällä tutustumassa eri energia-alan yrityksiin Gasumiin ja TVO:lla (siitä sai suorituksen, you know).

20130827-065609.jpg
Kiinnitin muuten huomiota lainoppineiden naisten dresscodeen (sanomattakin selvää on että miehillä oli tummia pukuja konservatiivisilla kravateilla) eilen siellä Roschierilla. Mulla oli aitiopaikat zoomailla tilannetta koska koko toimisto tyhjennettiin palohälytyksen takia ja kaikki odotteli siinä Aikakujalla. Ei, mä en käynyt tekemässä väärää hälytystä, vaikken tajunnutkaan luennolla paljon mitään. Niin, niistä naisten asuista. Kaikilla todella hillityt jakkupuvut: bleiseri ja hame. Hiukset kiinni ja hillityt korkokengät. Itse kun en aamulla muistanut muuta kun että oon menossa mainostoimistolle ja sieltä omalle toimistolle, niin tein näyttävän entreen lakitoimistomaailmaan mun mauttomissa nahkashortseissa… Voi luoja Tanja. Seuraavan kerran skarppaat ja meet vähän konservariivisimmissa vermeissä…

20130827-070050.jpg
Välillä tankkasin energiaa ja sitten taas luentopapereiden pariin…

20130827-070249.jpg
Mutta näin iloinen ilme irtosi kun luento päättyi ja pääsi kotiin! Ja jos joku kaipaa energiaoikeuden asiantuntijaa, niin soitto mulle, niin mä ratkon hommat!

20130827-070350.jpg

2 thoughts on “Miks ikinä mä ryhdyin tähän?

  1. Itsekin töiden ohessa opiskelevana sun opinnoista on mielenkiintoista lukea.🙂 Tsemppiä siis, you can do it!

    ps. Repesin tolle nahkahousukuvaukselle, ainakin olet tehnyt erottuvan ja uniikin sisääntulon.😉

    1. Tuntuu vaan ihan hölmöltä yrittää tehdä kaikkea… Just nyt mulla on vähän turhan monta palloa ilmassa kun haluaisin keskittyä iltaisin siihen että pieni ekaluokkalainen saa hyvän startin kouluun.

      Onneksi tänään päästiin pelaamaan meidän sisäpihalle naapurin lasten kanssa futista. Aikainen iltapala ja jutustelua koulusta. Ne on niitä elämän pieniä isoja asioita. Oon yrittänyt pitää lasta ja siihen liittyvää poissa täällä, mutta välillä mietin että ne kun on niitä oikeasti isoja juttuja mun elämässä, että pitäisikö niistä kirjoittaa, mutta pidän kiinni rajanvedostani.

      Miten teillä on muuten syyskausi käynnistynyt?

Leave a Reply

