20130827-172334.jpg
Miten teillä on viikko lähtenyt käyntiin? Mä en voi lakata ihastelemasta tätä ihanaa intiaanikesää!

Eilisestä LA Law ja Ally MacBeal -asianajotoimistovisiitistä inspiroituneena päätin mäkin kaivella vaatekaappia ja löysin klassikon joka ei kyllä petä koskaan. Oon ostanut tämän Pradan jakkupuvun Milanosta joskus 2000-luvun taitteessa ja se on edelle kun ihan priima! Muistan että maksoin silloin, vielä tosin markka-aikaan, itseni kipeäksi tästä mutten olisi voinut kuvitella että sitä käytetään vielä vuosien päästä. Hihoja vaan en oo saanut lyhennettyä koko aikana… Ne roikkuu ruman pitkinä.

Ja lyhyt kiteytys työrintamalta. Mulla on moodi päällä. Olin loppukeväästä aika hajalla kun en saanut riittävää vauhtia päälle oikealla kulmalla. Nyt oon itse vauhdissa, seuraava tehtävä onkin inspiroida muu porukka. Täältä pesee.

2 thoughts on “Devil wears Prada.

Leave a Reply

