Niin kun olen joskus aiemmin kertonut, olen onnekas, kun pääsen työssäni testailemaan ja tutustumaan uusimpiin älypuhelimiin aina ihan kärkijoukoissa. Näistä kokemuksista yritän kertoa kokemuksiani jollain tavalla asiantuntevaan, mutta myös kaupallisen houkuttelevaan tyyliin mun työblogissa. Käy katsomassa täältä miten onnistuin uuden Lumia 925:n osalta.

Ennakkomyynti Soneran verkkokaupassa alkoi tänään ja uskallan rinta rottingilla suositella kaikille Lumia-faneille tätä. Tää on kiistatta kaunein, makein ja paras Windows Phone markkinoilla. Ja sit kun sinne ottaa, tietty ☺, sen Soneran liittymän, niin nettiyhteys on tosi nopea 4G yhteys ja ei tarvitse murehtia juurikaan että mitä sen käyttö maksaa ulkomailla, varsinkin kun käyttö pohjoismaissa ja Baltiassa kuuluu hintaan. Musta olis tosi mahtavaa jos mahdollisimman moni teistä innostuisi vaihtamaan Soneran asiakkaiksi! Tervetuloa vaan.

Oli muuten suht vikkelä lanseerauksen valmistelu töissä, mutta me saatiin venyttyä ja paukuttua, niin nyt on kaikki palaset valmiina syksyn ekaan lanseeraukseen.

20130815-200513.jpg
Nokia-talolla mistä nämä kuvat on otettu (ne on napattu sillä Lumia 925:lla, kamera siinä on tosi jees!), on panostettu designiin. Tyylikkäät puitteet! Ja aika kivoja efektejä sillä Lumialla pystyy tekemään kuviin: toi missä mut on monistettu on näppärä! Varsinkin jos kuvaa vaikka lasta futiskentällä tai jotain muuta liikkuvaa tilannetta, niin tolla saa upeita hetkiä ikuistettua vähän erilaiseen sabluunaan.

20130815-200835.jpg

20130815-200821.jpg

Nyt kun kamppailua älypuhelinherruudesta käydään Applen, Nokian ja Samsungin kesken, niin minkä leirin puhelimia teillä on? Mistä te tykkäätte niissä? Ja mikä voisi olla seuraava puhelin minkä ostatte?

P.S. Toi alin kuva on otettu mun omalla iPhonella, aika paljon on muuten tummempi sävy kuvassa ihan samassa paikassa.

6 thoughts on “Shining star

    1. Totta! Galaxy S4 on myös ihan huippu! Siinä annan plussaa vielä monipuolisemmalle valikoimalle applikaatioita (kuten mun suosikit Instagram ja RunKeeper!) sekä sille että se juttelee mun tabletin ja Samsunh Galaxy Cameran kanssa.

  1. Moi! I phone on mun valinta, kotona kyllä yritetään käännyttää Nokialaiseksi, mutta mutta….kai tää on vaan tottumus kysymys!

    1. Mä koen että on kohtuu vaivalloista vaihtaa uuteen puhelimeen, varsinkin jos se on eri käyttöjärjestelmän puhelin. Siksi mulla on oma ykköspuhelin iPhone. Kun oon ostanut eri appsit ja niissä on paljon mun tietoa (RunKeeperissa juoksustatistiikka, yhdessä appsissä kuukautiskierto, jossain taas lapsen peliennätyksiä) niin vaihto ei houkuta.

Leave a Reply

