20130812-170226.jpg
Huomenna seitsemänvuotias aloittaa koulutiensä! Kesän aikana olemme jutelleet siitä mitä koululaisen elämään kuuluu. Meitä kaikkia jännittää kovasti ja ilmassa on pientä haikeutta kun pienestä pojasta tulee koululainen.

Tuossa yllä mä olen parhaan ystäväni kanssa koulun oven edessä ensimmäisenä koulupäivänä.

Ranskasta ostetut ekan koulupäivän vaatteet on laitettu esille (ja aargh, niissä voi tulla liian kuuma, olisipa huomenna kylmä sää) ja reppu pakattu.

20130812-212755.jpg

20130812-213337.jpg
Ja hyvillä mielin pieni poika lähtee koulutielle. Sunnuntaina saman koulun perheet kokoontuivat Kaivopuistoon piknikille ja lapset seikkailivat ympäri puistoa juosten ja pyöräillen. Ja pakko vinkata, yhden kaverin äiti on ruvennut yrittäjäksi. Jo pelkästään se on ihailtavaa! Mutta mä en oo koskaan nähnyt yhtä kauniita, taidokkaita ja kuulemma herkullisia (katastrofi, mä en voinut maistaa koska mulla on se kahden viikon sokeriton elämä) cup cakesejä! Jos kaipaat joskus erilaisia leivonnaisia juhliin jotka myös näyttävät kauniilta ja tyylikkäiltä, käy katsomassa Raquel Cake Designerin vaihtoehtoja.

5 thoughts on “Ekaluokkalaisen äitiä jännittää

  1. Miten mä en ollut kuullut tästä piknikistä? Emme varmaankaan olisi päässeet, kun olimme juuri matkalla kaupunkiin, mutta silti…

Leave a Reply

