20130723-121042.jpg
Tadadadaa! Nike Flyknit Lunareita on vihdoinkin mun koossa nike.com -nettikaupassa. Mä oon (ja mun ystävät avustaneet) juossut useissa maissa eri liikkeitä metsästäen näitä mun koossa. Ja nyt aion klikata nää odottamaan kotiinpaluuta.

Mikä väri olis hyvä? Jeesatkaa? Jotenkin noi pinkit oli alkuun mun suosikit, mutta nyt oon kallistumassa persikkaisiin. Ja noi harmaat pinkeillä nauhoilla olis kanssa kivat.

Mitä te suosittelette?

Ja sit Nikeltä on tulossa myös Flyknit Freet. Mun nykyiset Freet on olleet tosi buenot, nää ei näytä yhtään pöllömmiltä.

20130723-121553.jpg

Juoksutossujahan ihmisellä ei voi ikinä olla liikaa…

7 thoughts on “I finally found you…

      1. On joo tosi ihanan värisiä kaikki, pystyiskö perustelee millää kaksien ostoa?🙂 “Nyt kun viimein löyty” tyyppisesti😀

      2. No en kyllä pysty perustelemaan vaikka kävi se mullakin mielessä… Sit jos noi ei olekaan hyvät juostessa, niin siinä sitä sit ollaan. Juoksutossuista ei pysty varmuudella sanomaan ennen kuin niissä on juossut. Eli ehkä siis noi persikkaiset?

    1. Mä oon juossut lyhyitä lenkkejä Freeruneilla ja niistä oon tykännyt. Nää Flyknitit on ymmärtääkseni hyvät, muttei tossuista ikinä tiedä ennen kun niillä on juossut muutaman lenkin. Igls, lähdetkö mukaan Tukholmaan 14.9. puolikkaalle?

Leave a Reply

