20130715-084910.jpg
Tour de Francen seuraava etappi on viikon lomailu altaan reunalla lähellä Grassea eteläisessä Ranskassa.
Mun vanhemmat liittyi meidän seuraan ja tällaiselle seurueelle ruokaa kärrättiin tänne talolle oikein kärrykaupalla. Päiviin on mahtunut myös muutama petanque-rundi sekä lueskelua. Eka kesälomakirja oli Jo Nesbøn Poliisi. Nesbø on yksi mun suosikkikirjailijoista ja odotan joka kesä kuin kuuta nousevaa kirjauutukaista. Poliisi ei pettänyt. Toisena kirjana mulla oli mukana Kiltti tyttö. Ihan ok. Ei ehkä niin hyvä mitä WSOY:n myymälän myyjätär antoi odottaa, mutta hyvä lomakirja tämäkin. Nyt oon siirtynyt kevyeeseen lomaviihteeseen: Lauren Weisbergerin Revenge wears Pradaan.

Aamut aloitetaan näillä ohjeilla ja miehen kanssa eilen tehtiin tällainen kiva kiertoharjoittelutreeni:
– alkuun 10 minuuttia juoksua (näille kapeille vuoristoteille ilman jalkakäytävää mä en lähde juoksemaan, joten juoksua ei oo nyt tiedossa ihan kauheasti)
– 25 burpees
– 25 linkkari
– 25 punnerrusta
– 25 syväkyykky
– 25 jännehyppy
– 25 vatsarutistus
– 5 min juoksu
– Uus 25 sarja
– 5 min juoksu
– Uus 25 sarja
– 5 min juoksu
Tämän pystyi helposti tekemään tässä villan pihapiirissä ilman minkäänlaisia välineitä! Hauskaa, helppoa, hikistä ja tehokasta!

Ja illalla herkullinen Ranskan kansallispäivän illallinen lähikylässä ja ilotulitus siihen päälle.

Mä odotan lisäksi innolla kivojen ystävien tapaamista, muutamat lomailee samaanaikaan täälläpäin ja ollaan sovittu treffit.

2 thoughts on “Loma loma loma loma

Leave a Reply

