Tänään Lahdessa pistin show’n ja kvartaalin käyntiin myyntisombreron avulla kimpassa mun kollegoiden kanssa. Näyttää vahvasti siltä että edessä on häikäiseviä myyntikelejä, niin täytyi vetää iso hattu päähän. Eri tiimeille pidettiin lyhyet sessiot käynnistyneen kvartaalin fokusalueista ja samassa sain mahdollisuuden kiittää jengiä hyvästä duunissa. Mä kyllä koen että oon aika unelmaduunissa kun saan tehdä tällaisia juttuja kivojen tyyppien kanssa.

Mulla on muuten heinäkuulle uusi haaste: aion venytellä joka aamu! Tänään tein sen, ehkä muutama minuutti venytyksiä ja pari hassua aurinkotervehdystä. Parempi sekin kun ei mitään, vai? Onko jollain teistä suositella miten tästä saisi tavan ja mitä kannattaisi venytellä?

Yksi ystäväperhe venyttelee ja joogaa joka aamu koko perheen voimin, mä oon vakuuttunut että toi on niiden salaisuus miksi ne on niin onnellisia, terveitä ja hyvinvoivia. Siksi ne varmaan elää satavuotiaiksi 😉. Aamuvoimistelu siis kunniaan ainakin heinäkuun ajaksi…

20130701-205544.jpg

6 thoughts on “Myyntisombrero päähän ja rock’n roll!

  1. Moikka! Minulla olisi hassu pyyntö kysyisin nimittäin, että haluaisitko esitellä vihkisormuksesi? Olen sitä aina kuvissa ihaillut ja itsellä olisi jossain vaiheessa vihkisormuksen valinta edessä ja kovasti olen vaihtoehtoja katsellut. Hyvää kesää ja kiitos kivasta blogista!🙂 T vakkari lukija Jenni

    1. Moi Jenni, kaunis pyyntö mutta musta ajatus tuntuu kovin vieraalta. Pahastutko jos sanon ei?

      Voisin yrittää tehdä jossain kohtaa postauksen haavesormuksista jos se yhtään jeesaisi. Katseltiin nimittäin mun parhaan ystävän kanssa keväällä sormuksia, siellä asia ajankohtainen. Netistä inspiraatiota voisit katsella tiffany.comista?

Leave a Reply

