Palauttelu eilisen ennätysjuoksun jälkeen tulee todellakin tarpeeseen. Taisin eilen antaa kaikkeni, sen verran oon tänään jäykkä ja väsynyt. Ja jaloissa ja kainaloissa on hankaumia, mitä en onnistunut saamaan edes maratonilla. Olis ehkä kannattanut laittaa eilen vaseliinia.
Eilen matkalla Turusta koriin hain megasäkin Makuunin irtokarkkeja sekä Sushi&Rollista sushia. Ja sitten vielä iltapalaksi palautuseliksiiriä eli kookosvettä ja siihen blandasin vadelmia.

20130630-182307.jpg
Oon tänään fiilistellyt eilistä juoksua, lainasin Turun Sanomien sivuilta kuvan jossa näkyy eilisen kisan startti. Ja jos oikein tarkkaan katsoo, niin siinä eturivissä mä seison valmiina pinkaisemaan matkaan.

20130630-182520.jpg
Tänään oon ollut niin väsynyt että nukuin pienet päikkärit sillä aikaa kun muu perhe kävi Espoon perukoilla poimimassa mansikoita. Päikkäreiltä kun heräsin, kävelin könkkäsin ontuen Mattolaiturille pistämään elämän risaiseksi. Cappuccino ja San Pellegrino. Mun valmentaja Kirsi Valasti laittoi onnitteluviestin joka oli musta niin liikuttava että mulla tuli ihan liikutuksen kyyneleet silmiin. Kirsi toivoi että olisin nostanut itselleni drinkin. Sen aion tehdä ens viikonloppuna kun loma alkaa. Ja alustavat lomasuunnitelmatkin on jo olemassa! R.A.N.S.K.A. 🇫🇷🇫🇷🇫🇷

20130630-182934.jpg

3 thoughts on “Palauttelua

  1. Onneksi olkoon Tanja, mahtava suoritus eilen! Sä olet upea tyyppi, olen lukenut sun blogia yli vuoden ja se on yksi suosikeistani. Osaat hienolla tavalla yhdistää perheen, uran ja omat harrastukset.
    Itse olen aina harrastanut liikuntaa, mm. juoksua, mutta ilman mitään suuria tavoitteita. Sinun esimerkistäsi päätin viime kesänä, että minäkin otan itselleni tavoitteen. Ja eilen mä tein sen, juoksin elämäni ensimmäisen puolimaratonin täällä Turussa aikaan 2.06.57! Nyt on sitten seuraavakin tavoite asetettu, kahden tunnin alitus!

    1. Niin ja piti sanoa vielä, että kuule ei se aina se perheen, työn ja treenaamisen yhdistäminen suju niin helposti miltä se täällä kuulostaa… Tsemppiä sulle kohti uusia tavoitteita sekä kohti sitä kahden tunnin alitusta! Koska sulla on seuraava kisa?

Leave a Reply

