20130623-111903.jpg
Mä tykkään siitä kun kesällä iho päivettyy ja se talven harmaa, vaaleanpunertava iho katoaa. Tiedän kuitenkin että auringonotto ei ole terveellistä ja pyrin välttämään palamista. Oon ennenkin kokeillut rusketuksen saamiseksi itsestäänruskettavia, huonoin, seepraraitaisin tuloksin. Kunnes löysin kintaan ja uuden St Tropez-vaahdon. Tällä olen nyt kahteen otteeseen sivellyt koko kroppaan hyvän rusketuksen, ilman seepraraitoja! Sanne, ihan totta! Sanne, mun ystävä, on nimittäin ollut vahvasti sitä mieltä nähtyään mun kokeiluja, ettei mun kannata enää testailla itsestäänruskettavia. Tää toimii! Ja nyt kun oon sivellyt sitä, voin kuvitella, et nyt oon niinkuin Kate Moss. Kate nimittäin poseeraa St Tropezin mallina. Hyvältä näyttää!

Multa siis vahva suositus: St Tropez Self Tan Bronzing Mousse. Saa Stockalta!

20130623-112316.jpg

Leave a Reply

