Mä oon nyt nää kaksi viimeistä viikkoa treenannut ohjelman mukaan, mutta nyt tää loppu meni tällä viikolla ihan plörinäksi. Luulen, ettei oo järkevää vetää mäkitreeniä edellisenä päivänä ennen pitkää lenkkiä, mutta muuten en saanut molempia mahdutettua tämän viikon ohjelmaan. Tässä mä luulen että kun harjoittelu ja tuloksellisuus kyykkää!

Se palautuminen on kai yhtä tärkeää kuin itse treeni ja se et hampaat irvessä vetää viikon treenit kasaan, ei kai oo parasta harjoittelua. No, eilisen mäkijutut meni hyvin mutta tänään kyllä jalat oli aika puhki kun juoksin meiltä Munkkaan ja takaisin. Silti henkisesti tarttin kaksi kunnollista viikkoa ja nyt uskallan sanoa: Turku, mä oon valmis!

20130616-201516.jpg

Leave a Reply

