20130615-211635.jpg
Aamulla kävin juoksemassa mäkitreenit Tähtitorninmäellä Heidin neuvojen mukaan. Mä siis epätoivon vimmalla haen nyt sitä vauhtia että kahden viikon kuluttua Turussa juoksen puolikkaan alle kahden tunnin. Heidi neuvoi mua vetämään kuudesta kymmeneen mäkivetoa, tein kahdeksan ja kyllä se mulle ainakin tuntui raskaalta. Huomenna vielä pitkä lenkki ja sitten täytyy antaa jalkojen vähän huilia, takana on nyt pitkän tauon jälkeen kaksi täyttä, normaalia juoksuviikkoa.

Juoksukuumeen lisäksi jokakesäinen laukkukuume on iskenyt muhun. Mulla ei ole mitään visiota millainen laukku nyt haaveissa olisi, mutta kaupungilla törmäsin kahteen kivaan, vaikkakin ihan täysin erilaisiin vaihtoehtoihin. Eka oli Luxbagin Célinen clutch (huomaa uusi suosikkikuosi käärme…)

20130615-212148.jpg
Ja toinen Louis Vuittonin Speedy jota tsiigailin jo talvella. Olisko tää kiva? Ja mikä väri?

Tai mikä laukku teillä on wishlistillä?

20130615-212304.jpg

Vaikka laukku taitaa nyt jäädä haaveeksi, löysin Collage Shopista täydelliset kesäsandaalit. Jimmy Choot oli alennuksessa ja näiden kanssa mä läpsyttelen monta tulevaa kesää.

20130615-213116.jpg

2 thoughts on “Kuumeilua

  1. Ihanat Choot, tykkään! Kävin tänään ruokaostosten jälkeen Collage shopissa tsekkaamassa nopeesti alet. Mitään ei vielä tarttunut mukaan. Ensi viikolla pakko päästä paremmalla ajalla ihmettelemään!

    Tsemppiä kovasti juoksutreeneihin! Mulla huomenna aamulla eka pitkä lenkki sitten reilu kuukausi sitten saamani nilkkavamman, toivon kovasti et sujuisi.

    1. Se Collagen myymäläpäällikkö Heidi on kaupungin asikasystävällisin tyyppi! Se on ihan huippu. Sitä kautta mun huonossa kunnossa oleva Bottega Venetan laukku saatiin kuntoon. Niillä oli sellainen ihana Bottegan meikkipussi jonka perään mä kuolailen… Se olis just täydellinen tossa kylppärin tasolla.

      Tsemppiä juoksuun, kiva kun pääset taas treenaamaan. Ota kuitenkin alku varovasti!

Leave a Reply

