Summer Challengen toinen saavutettu tavoite tuli tänään tehtyä hieman yllättävissä olosuhteissa. Nimittäin mulla on aika tosi tiukka pomo ja se ei hyväksy myöhästelyä. Mä olin hitusen myöhässä meidän johtoryhmästä ja eikös sitä joutunut lattialle punnertamaan. Mun aiempi enkka oli 43 punnerrusta mutta nyt tein 50 putkeen.

20130611-211038.jpg
Musta tuntuu että tästä juhannukseen kun selviää kutakuinkin tervejärkisenä ilman burnoutia, niin voi surutta kohottaa maljan itselleen. Mulla on tunne että palloja on ilmassa vähän turhan paljon… Ei auta kun yksi kerrallaan laittaa asioita kuntoon, priorisoida ajankäyttöä sekä sanoa ronskimmin ei vähemmän tärkeille jutuille. Helpommin sanottu kuin tehty.

Onneksi kaaottisen tilanteen hallintaan jeesata siivottu koti, hyvälletuoksuva Byredon Bibliothéque sekä illan pikalenkki ennätysvauhdilla vajaat 5km. Usko siihen että ehkä mä tässä juoksussa vielä joskus kehityn palasi…

Leave a Reply

