Mun suosikkiprinsessa meni naimisiin! Kaahasin kuin hullu Turusta kotiin keretäkseni lähetyksen alkuun sohvalle. Olin Turussa golfkisoissa, GameBook Tourin osakilpailussa. Ihan alkuun en kerennyt mutta onneksi sain tsiigailtua puhelimesta YLE Areenan kautta tunnelmia. Siihen kuin Madde tuli kirkkoon, kerkesin onneksi kotiin. Mitä mieltä olitte Madeleinen lookista? Valentinon puku oli kaunis! Mutta mä kyllä tykkäsin Madden tyylistä enemmän silloin kun se oli ruskettuneempi blondi. Tuossa kuvassa mikä on parin vuoden takaa Victorian häistä, Madde näyttää hehkeämmältä. Vai onko nykyinen tumma, klassisempi tyyli teidän mieleen?

Mikä sitten oli parasta vihkiseremoniassa? Suloinen Estelle! Siitä ei voi olla erimieltä. Mikä ihana pikkuprinsessa!

20130608-183436.jpg

20130608-183536.jpg

13 thoughts on “Prinsessahäät

  1. Minä lähetin miehen ja lapsen ulos, jotta sain itkeä ja ihastella rauhassa. 😉
    Upea puku. Upea morsian. Upea hääpari. Upeat häät.

  2. Shamppanjaa ja prinsessakakkua nautittu ja kilvan kehuttu naapurimaan ihania ihmisiä, kaunis pari, Victoria, Daniel ja tietty ihana Estelle. Aivan mahtavaa katsella! Blondi Madde on kyllä enemmän mieleeni, mutta nätti on kuin mikä oli väri mikä tahansa!

    1. Sä olit oikein varautunut kunnon varustuksen kanssa häihin. Ihanat juhlat. Mä oon eilen katsastanut häävieraiden asuja expressenin ja Aftonbladetin sivuilta. Niin kauniita vieraita ihanissa mekoissa.

  3. Mun mielestä tuo yliblondattu look, hieman liikaa rusketusta ja hieman liikaa helmiäishuulikiiltoa ei ollut kovin tyylikäs, välimuoto on varmaankin paras, eli ei ihan tummin look. Tosin Maddekin on varmasti vuosien myötä tummunut ja ei ehkä halua enää vaalentaa hiuksiaan niin paljon? Puku oli upea, ei mitään kovin poikkeuksellista, kutta kaunis!
    Chrisiä en viitsi kommentoida, not a fan…

    1. Selkeästi Madde hakee aikuisempaa, tyylikkäämpää lookia. Muhun puri enemmän se ruotsalaisblondimeininki. Mutta ihanat häät, kaunis morsian ja ilmeisen rakastunut sulhanen. Ja vierailla säväyttäviä mekkoja🙂

  4. Minusta Madde on juuri nyt kauneimmillaan. Aiemmin olin blondina sitä mieltä, että vaalea look on hänelle sopivin mutta olen päätynyt kuitenkin tämän tummemman tyylin kannattajaksi. Ihanat häät!

    1. Moi EO! Kiva kuulla susta! Mä en oo vielä luopunut blondi-lookin puolesta äänestämisestä, se puree muhun enemmän. Mikse Suomi vois olla kunigaskunta ja meillä omat prinsessat jotka menis naimisiin?

  5. Niin tykkäsin näistä häistä, Madde superkauniina! Mielestäni Madden nykyiset hiukset ovat varsinkin auki ollessaan mun mielestä ihan liian tummat, mutta tuo hääkampaus oli kyllä tyylikäs.

  6. Madde tummana toimii kuin valettu! Kyllä tuo mega rusketunut ja blondi-lookki on hieman ysäriä ja nykyään hieman halppisfiilis tulee mieleen. Aika aikaansa kutakin. Onneksi Madde on päivittänyt lookkinsa freshiksi. Vähemmän on enemmän, myös helmiäisessä. Mukavaa kesää!

    1. Moi, mä oon itse kai niin ysärilookin ystävä että mä tykkäsin siitä blondista joka veti ruumissävyistä kiiltoa huuliin…

      Klassisempi tuo vaihtoehto on joka tapauksessa. Mun ystävä törmäsi Maddeen illallisella, on kuulemma livenä miljoona kertaa kauniimpi kuin yhdessäkään kuvassa. Ja kuulemma todella ystävällinen ja sydämellinen kun mun ystävä kävi kysymässä saisiko siitä ottaa kuvan.

Leave a Reply

