Tehdään yksi asia selväksi, mä en oo mikään suuri golfin ystävä ja pelaan käytännössä ainoastaan duunin puolesta. Sonera on GameBook Tourin pääyhteistyökumppani ja sinne oon vienyt asiakkaita ja yhteistyökumppaneita aina pari kertaa kesässä. Selvää on, että itse kilvoittelen aina jumbosijasta, koska mä en osu palloon aina eikä ne todellakaan lennä sinne minne pitäisi.

GameBook on sellainen iPhonessa ja Androidissa toimiva sovellus, jonne voi laittaa golfkierroksen tulokset. Me järkättiin töissä kolmen Suomen parhaan golfarin kanssa asiakastilaisuus toukokuussa jossa yrittäjiä kutsuttiin pelaamaan Mikko Ilosen, Ursula Wikströmin ja Kalle Samoojan kanssa. Kisan voittaja sai Samsungin huippuhienon tabletin.

Mä kirjoitin tästä myös mun Sonera-blogiin:

http://blogit.sonera.fi/2013/06/mikko-ilonen-haki-peli-iloa-sonera-vip-golfista-tanja-piha/

Sen verran penkkiurheilijaamusta löytyy että nyt viikonloppuna elettiin Mikko Ilosen upean pelin mukana Tukholmassa. Jos olis ollut yhtään ylimääräistä aikaa, oltais lähdetty paikanpäälle kannustamaan, mutta tällä kertaa heilutettiin Suomen lippua Gröna Lundista käsin.

Ja nyt tulevana ja sitä seuraavana viikonloppuna mulla on upea mahdollisuus (huomaa pieni sarkasmi…) pelata taas golfia… Pitäs varmaan kaivaa omat mailat ja kengät jostain esille.

20130604-081531.jpg

20130604-081557.jpg

20130604-081626.jpg

20130604-081456.jpg

2 thoughts on “Corporategolfia…

Leave a Reply

