Muutamista nettikaupoista on tullut kesäisiä tervehdyksiä ja se -30% sai mut painamaan klik klik. Ehkä tätä mahdollista harkintakyvyn herpaantumista auttoi se että mä oon ihan poskettoman väsynyt eikä ajatus oikein kulje. Musta kuoriutuu kesää kohti varsinainen leopardinainen, sillä ollaan supertyttöporukalla päätetty laittaa elämä risaiseksi ja hommataan koko porukalle leoparditreenitrikoot. Mä bongasin Facebookista mun tamperelaiselta ystävättäreltä ne jalasta ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Pari klikkausta niin sekä mulla että Fyrabarnsmamma-Andrealla on samat. Muut vielä taitaa miettiä (lue olla järkeviä ja tyylikkäitä) leoparditreenitrikoiden hankkimista. 

Image

 

Eikä tässä vielä kaikki! Luisaviaroma.com tarjosi -30% asiakkailleen jo nyt ja mä hullaannuin tästä leoparditeemasta ja tilasin kivat Stella McCartneyn leopardishortsit kesäksi. Kohta kun liikun tuolla kaupungilla kokonaan leopardikuosiin sonnustautuneena, niin pliis, tulkaa ottamaan kädestä ja tarjoamaan apua🙂 Mä oon aiemmin vieroksunut leopardia mutta nyt voisin tunkea (niinkuin alkaa tapahtumaan..) joka paikkaan.

Image

Nyt viimeiset pakkaukset, huomenna työpäivän jälkeen koneeseen ja Tukholmaan. Meillä kävi hotellin kanssa vähän huonosti, kun ollaan näin myöhään liikkeellä. Maratonia silmällä pitäen hotellin tulisi olla lyhyen kävelymatkan päästä maalista ja startista. Ainut vapaa huone on ikkunaton. Kaunis, kesäinen Tukholma eikä sitä pääse ihailemaan heti aamusta käsin. onneksi ohjelmaa on suunnitteilla niin paljon ettei hotellissa tuu varmaankaan hengailtua…

 

 

8 thoughts on “Leopardi hyökkää!

      1. Nyt ensiesiintyminen leopardeissa on tehty. Mä muistan kun vielä varmaan vain vajaa vuosi kun arkailin ensimmäisen leopardiasusteen hankinnassa. En edes muista oliko ne kengät vai huivi ekat. Nyt alkaa jo löytyä joka lähtöön leopardia….

  1. Minun leopardisatsaukseni on kengissä. Yhdet slipperit ja yhdet bootiet. Yllättävän hyvin leopardi toimii kaiken kanssa, mutta Johannan ohje kannattaa pitää mielessä. En olisi minäkään uskonut olevani eläinkuosinainen, niin se vaan muotiteollisuus aivopesee meitä…

    Tsemppiä kaikille Stokikseen, have fun!

    1. Sulla on meidän kohtaamisen perusteella taito yhdistää erilaisia kuoseja upealla tavalla. Leopardit on usein hyvä lisä, mutta tiedostan kyllä etten voi nyt vetäistä kaikkia kerralla päälle ☺.

      Toivottavasti tiet kohtaa kesällä Ranskassa! Mä oon tosi väsynyt ja odotan lomaa, skippasin tänään Veuve Cliquot Business Woman Awardson että sain vaan olla pihalla ja nyt makaan sohvalla ja katon Borgenia.

Leave a Reply

