Uskomatonta mutta totta. Tein oman ennätykseni tänään Naisten kympillä. Mun aiempi enkka on Midnight Runilta, 55:20. Ja vaikken ole nyt seitsemään viikkoon juossut oikeastaan ollenkaan, niin se mulle maaginen 55minuuttia alittui täpärästi. Aikaan 54:59 ✌👍😎! Sekuntipeliä!

Ja tähän en olisi pystynyt yksin. Olen niin kiitollinen ja onnellinen siitä että mun ystävä Heidi On the Go -blogista juoksi koko matkan mun vierellä, tsempaten, piiskaten ja kannustaen. 😘😘😘 KIITOS IHANA! Ilman sua en olisi saavuttanut yhtä tavoitettani ja unelmaani. Ja näin on ensimmäinen tavoite myös Summer Challenge 2013- osalta saavutettu. Seuraavaksi sitten puolimaraton Turussa juhannuksen jälkeen alle kahden tunnin.

Ja kiitos myös upealle yhteistyökumppanille Samsungille, jonka vieraana pääsin mukaan. Samsung oli järjestänyt kaikkien aikojen tapahtuman, joka takasi puitteet missä pystyi rikkomaan ennätyksiä.

20130526-160858.jpg

20130526-161108.jpg
Ja opin tänään ehkä tärkeimmän jutun juoksemisesta. Vaikka oma pää sanoo, ettei jaksa, niin sitä voimaa on jossain olemassa jonka Heidi sai piiskattua musta esille. Ja se että kun niitä ennätyksiä haluaa tehdä, niin se juoksu ei todellakaan tunnu mukavalta. Ja tajusin että mun on myös treenatessa tultava useammin pois sieltä mukavuusalueelta jotta sitä kehittyy. Päässä pyörii nyt kysymys että olisko tästä ajasta nipistettävissä vielä sen verran pois että Midnight Run menisi syksyllä alle 50 min? Intervallia vaan kehiin ja mäkitreeniä…

20130526-161507.jpg
Ja myös mun ystävä Henrika juoksi tänään. Maalissa poseerattiin kolmistaan ruusut kädessä.

Ja Samsungin teltalle oli mahtava palata juoksun jälkeen. Siis siisteintä ikinä, siellä vähäpukeiset, hyvännäköiset mieshierojat rentoutti juoksijoita! Ja pussi, josta löytyi virvoketta, salaattia ja kotimaisia mansikoita. Kesän ekat sellaiset!

20130526-161656.jpg

20130526-161635.jpg

20130526-162125.jpg

20130526-161851.jpg

20130526-162030.jpg

20130526-161943.jpg

20130526-162115.jpg

Mahtava päivä ja antoi uskoa että ennätyksen voi tehdä jopa silloin kun siihen ei yhtään usko ja ystävien tuki on korvaamatonta! Kiitos Heidi ❤😘! Kiitos myös Samsungin upeille markkinointinaisille Evalle ja Lauralle! Mieletön juttu.

20130526-162613.jpg

16 thoughts on “Personal best: 54:59! Mä juoksin kympin ennätysaikaan!

  1. Myöhästyneet onnittelut, mieletön tulos!! Ehkä pieni juoksulepokin auttoi..? Sellaisen olen myös huomannut että hyvän lihaskunnon avulla pystyy repimään itsestään askelia silloinkin kun kroppa jo muuten haraa voimakkaasti vastaan. Niin tai näin, hyvin juostu, sinä supertyttö!

    1. Kiitos kiitos! Lepo ja parantunut lihaskunto kyllä jeesasi, vaikka hapenottokyvystä mulla jää paremmat ajat kiinni.

      Nyt aion vetää kerran viikossa kunnon intervallit, siihen malliin ettei se tunnu hyvältä. Siten sitä kehittyy.

      Kiva että nähdään pian!

  2. Mä luulin, ettei Naisten kymppi ole tasan kymmentä kilometriä vaan ainakin useamman sata metriä sen alle. Onko se jotenkin muuttunut aikaisemmista vuosista, siis tarkistusmitattu ja ajanotolla? Kun itse olin mukana pari vuotta sitten, se oli enemmänkin sellainen karnevaalitapahtuma ei juoksukilpailu.

    Itselläkin oli Naisten kympillä huomattavasti parempi aika kuin kympillä muuten. Löytyihän siihen selityskin – kymppiä lyhyempi matka…

    Hienoa, että sun jalka kestää juoksentelua🙂

    1. Ei se oikeasti taida ihan sitä 10km olla. Heidin Garmin näytti 9,76km. Mutta kun kisan ilmoitetaan olevan 10km, niin sen matkan juoksin alle 55min🙂 Uuden näytön ajattelin kuitenkin antaa Midnight Runilla.

      Oon tosi onnellinen että oon päässyt taas juoksemaan! Tsemppiä sulle ja aurinkoista viikonloppua. Me ollaan Tukholmassa, mies juoksee siellä maratonin.

Leave a Reply

