Mä en tiedä olenko kauheasti täällä avannut mitä mä työssäni teen. Lyhyesti. Kaupallinen ilotulitus suomalaisille yrittäjille. Siihen mä pyrin. Ja siihen että Soneralla asiakkaat olisi tyytyväisiä. Nyt joku voisi sanoa että voi luoja, eihän operaattorien asiakkaat ole ikinä tyytyväisiä. Kovasti me tehdään sen eteen töitä että asiakkaiden elämä olisi edes piirun verran helpompaa. EPSI Rating on sellainen puolueeton taho joka träkkää miten tyytyväisiä asiakkaat ovat (tai eivät ole) ja ylpeydeksemme kolmena vuonna peräkkäin yritysasiakkaat ovat äänestäneet Soneran ykköseksi. Silti työsarkaa on jäljellä. Mun työssä teen ehkä eniten töitä meidän eri myyntikanavien myyntijohdon kanssa. Ja mä kun rakastan myymistä, niin tykkään viettää aikaa myynnin kanssa ja saan myyjiltä aina ihan superpaljon inspiraatiota. Tänään meillä oli yritysasiakaspalvelun myyntijohdon kanssa ensi treffit. Siellä on muutamia uusia tyyppejä ja sitten muutama vanha tuttavuus. Oltiin porukalla etukäteen käyty läpi mitä kerrotaan ja mitä odotuksia meillä on. Aina tärkeintä on yrittää myös kuunnella mitä myynnissä halutaan. Ja myös motivoida ja palkita niitä jotka sen duunin tekee. Siksi taas tänään viemisenä smoothiet. Tosin mun suosikkimaku ei maistunut kenellekään muulle 😳.

20130524-185516.jpg

20130524-211328.jpg
Tältä porukalta uskallan odottaa paljon, sen verran monipuolista ja ammattitaitoista väkeä on nyt ruorissa. Ja kuten aina, fiilis on mielettömästi korkeammalla ainakin mulla tällaisen visiitin jälkeen. Ja tossa kuvassa mun vieressä on mun huippukollega Antti, vaikka ollaan vasta tunnettu hetki, niin tuntuu että samat jutut inspiroi. Kuten Richard Branson.

20130524-211946.jpg
Ja Lahden jengi oli pukeutunut päivän workshoppiin elegantisti 20-luvun tyyliin, vähän kuin Great Gatsbyssä. Mä kun kurvasin kotiin, jäi Antti, Kirsi, Osku, Miia, Elina ja co ratkomaan murhamysteeriä.
Mutta onneksi on viikonloppu! Ohjelmassa ikkunoidenpesu, siivous, Naisten kymppi, kirjaostokset Akateemisesta ja lepoa. Tilasin juoksua varten Net-a-porterista mun supertyttökaverin Kerlin innoittamana uudet Stellan juoksushortsit. Oranssinkorallit. Ne on täydelliset. Mä oon ihan varma että niillä on mahtava juosta!

Leave a Reply

