Viikon paras uutinen: viikonloppu alkaa! Sorry, blogiin en vaan ole kerennyt postailemaan tuttuun tahtiin enkä edes saanut vastattua kommentteihin. Pahoittelut siitä. Takana on vaan vauhdikas viikko jossa oon suhaillut ympäri eteläistä Suomea ja nyt oon niin iloinen että saan vaan olla sohvalla.

Huomenna meillä on supertyttöporukalla ohjelmaa. Aamulla treenit ja illalla mennään meikkaajan kautta valloittamaan Helsingin yötä. Ja mulla on vaikeuksia keksiä mitä laittaa päälle. Mekko olis aina kiva? Tai sitten nahkaleggingsit (nyt oon hommanneet ne mitä mallailin Pariisissa) ja joku toppi? Elin Kling näyttää tässä aika säväyttävältä. Ehkä noi leggingsit vois olla mulla kivat sandaalien kanssa?

20130517-221843.jpg

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Leave a Reply

