Kevät on tosiaan täällä! Puut vihertää ja aamulla olisi tehnyt mieli istahtaa aamukahville Mutterille, mutta aamuisin ilma on vielä ainakin meren äärellä sen verran kylmää ettei vielä ihan tarjennut.

20130515-191853.jpg

Käänsin autonnokan kohti Tamperetta jossa olin puhumassa tamperelaisille yrittäjille Sonerasta.

20130515-192051.jpg
Esitys oli Tampereen messukeskuksessa jossa aloitin innostavalla yritysesittelyllä… Mutta olin tyytyväinen: olin valmistautunut, miettinyt ydinviestit ja koitin saada esitykseen rytminvaihdoksia, juuri niin miten mä olen niillä aiemmin hehkuttamillani esiintymistaidon kursseilla treenannut.

20130515-222950.jpg
Tampereella mukana oli mun kiva Pohjanmaalta kehiin tullut kollega Kari. Ja poseeraus ennen esitystä✌.

20130515-223109.jpg

20130515-223118.jpg
Ja mikä harmi, en kerennyt Tampereella lounaalle. Olisin halunnut testata sen Neljä vuodenaikaa, mitä täälläkin suositeltiin. Aika oli kortilla, joten huitaisin Iittalan Shellin parkkiksella rekkakuskityyliin salaatin. Sen olin napannut aamulla mukaan Sis.Delistä.

20130515-223349.jpg
Tää toukokuu on tupaten täynnä menoa ja meininkiä, meinaa alkaa stressaamaan… Mua harmitti tänään ihan kauheasti etten kerennyt tekemään seitsemänvuotiaan kanssa mitään. Nukkumaanmenoajan tultua sisulla vaihdoin treenikamat päälle ja kävin soutamassa. Tehtiin me muutakin, mutta soudussa oon superhuono enkä saa sen tekniikasta ollenkaan kiinni.

20130515-223600.jpg
Onneksi illat on valoisia ja vielä kymmenen aikaan on näin valoisaa ja ennenkaikkea kaunista. Hyvää yötä.

20130515-223731.jpg

Leave a Reply

