Olin kutsunut yhdessä Samsungin kanssa yrittäjäasiakkaita katsomaan jääkiekkoa Hartwall Areenalle Suomi-USA -peliin. Meillä oli käytössämme aitio jossa ruokailimme ennen matsia ja samalla pääsimme kuuntelemaan viisinkertaisen Stanley Cup-voittajan Esa Tikkasen jääkiekkonäkemyksiä.

20130509-162723.jpg

20130509-162944.jpg

Harmillista, Suomi ei voittanut, mutta Sonera ja Samsung palkitsi parhaan ottelun lopputuloksen veikkaajan uudella, markkinoiden parhaalla älypuhelimella Samsung Galaxy S 4:lla. Kuvassa onnellinen voittaja Samsungin Tommin ja Tikin syleilyssä.

20130509-163340.jpg</a

20130509-163446.jpg
Mun kanssa vieraita emännöi mun kollegat Tiina ja Tuomas. Hyvin selvittiin. Parasta antia vieraille tuskin oli Soneran ja Samsungin hehkutukset, luulen että jengi diggasi Tikkasesta ihan mielettömän paljon. Mä ainakin vaikken jääkiekkoa ole seurannut sain Tikin jutuista paljon irti. Ja oli ihan siistiä päästä mallailemaan Esan Stanley Cup -sormusta! Ja toi ruusu on lahja yhdeltä asiakkaalta, kiitos Pekka!

20130509-163516.jpg</

20130509-163828.jpg

20130509-163907.jpg

5 thoughts on “Asiakastilaisuus jääkiekkokaukalossa

  1. Tiedän että Tiki ja Tua ovat sun ystäviä, mutta huh huhuijaa kun rouvalla on aina (kun olen hänet jossain nähnyt mm keskustassa, lentokentällä jne) valkoiset leggarit (seriously!) ja Tiki raukka komeilee superturvokkinaamallaan makkaramainoksessa.

    1. Älä tule tänne mollaamaan mun ystävää ulkonäön perusteella! Esaa en tunne, tapasin hänet työn kautta ensimmäistä kertaa.

      Tuan puolestaan olen tuntenut 90-luvun lopulta saakka ja toivon että osaisit arvostaa ihmisiä heidän luonteen, aikaansaannosten ja persoonan perusteella etkä sen perusteella mitä luulet jonkun olevan. Tua on reilu, hauska, inspiroiva ja kaunis nainen, joka kolmen pienen lapsen äitinä pyörittää useata menestyvää yritystä. Pystytkö itse samaan ja tunnetko monta joka pystyy?

      Mua raivostuttaa ihmisten nimimerkkien takaa huutelu ja ilkeyksien laukominen. Itse haluan kasvattaa poikani siihen että hän ei tuomitsisi ihmisiä heidän ulkonäön, taustan taikka julkisuuskuvan perusteella vaan soisin että hänellä on rohkeutta ja viisautta muodostaa omat näkemykset ihmisistä omien kokemustensa mukaan. Haluan myös että hän on valmis, myös julkisti, puolustamaan heikompia. Onko teille, hyvät kommentoijat, opetettu ollenkaan käytöstapoja?

      Nimettömänä on aina helppo huudella, mutta haluan että ihmiset sanoisivat netissä pääasiassa sellaista mitä he olisivat valmiita sanomaan myös kirkkaassa päivänvalossa myös kyseiselle ihmiselle.

      Olen hämmentynyt millaisia ovat ne ihmiset jotka täällä arvostelevat minun kapeita huulia, rumaa hymyä, ystävieni vaatteita ja muuta.

      Pyydän, mua saatte arvostella jos että muuta kohdetta löydä, mutta jättäkää mun ystävät rauhaan.

  2. Tanja, auts mikä vastaus! Kiitos siitä, mutta TikTok:lle, on muuten ihan totta, että kesäisin kun reissataan, niin mulla tosiaan on varmaan aina valkoiset legginsit jalassa, miksei näillä koivilla😉

    ja toiseks kyllä muakin TikTokkina ottaisi päähän kattella Esan kuvia jokaisessa mahdollisessa paikassa -kelaa nyt, mitkä rahat se on siitä saanut😉

  3. “useaa menestyvää yritystä”…ai kuten hio hoi, josta saisi niitä tyylikkäitä kertisastioita?😉
    Hyvä, Tua, jos miehesi sai hyvät rahat, mutta mieti nyt isoissa ulkomainostauluissa se naamakerroin jättikoossa – meidän kuluttajien pitäis saada rahaa siitä katsomisesta.😉
    ookoo, mä lopetan…

Leave a Reply

