20130508-135841.jpg

20130508-135848.jpg
Tänään ruokavalion osalta vaikea päivä liittyen Summer Challenge 2013 -tavoitteisiin. Illalla oon menossa asiakkaiden kanssa Suomi-USA lätkämatsiin jossa pöydät notkuu sushia ja muita herkkuja. Ja pakko pystyä kieltäytymään palaveripullista…

Jouduin ottamaan palaveriin mukaan omat eväät, herkullinen Sis.Delin kanasalaatti kulki aamusta alkaen mukana. Oon nimittäin tänään ollut lennossa enkä kerennyt kunnon lounaalle. Silloin ruskea paperipussi vaan kouraan ja eväät mukaan.

20130508-140404.jpg

One thought on “Sano ei palaveripullalle!

  1. Meillä duunissa käynnistynee hanke, jossa kokouksiin tilataan vain ruissämpylöitä tai hedelmiä tarjoiluiksi. Itse olen noudattanut tätä käytäntöä aiemminkin, koska mun mielestä palaveripullat ovat so 1998. Ja itse kun olen siinä onnekkaassa asemassa, etteivät mua houkuttele mitkään makeat herkut. Vielä kun saisi smoothiet aamun tai iltapäivän kokouksiin ja salaatin lounaskokouksiin… Ja omista vapaa-ajan houkutuksista pois suolaiset vehnäjauhojohdannaiset ja juustot…

Leave a Reply

