Mulla on kammottava kenkäkuume. Erityisesti juoksutossukuume!

Mä omistan kolmet juoksutossut, joista vanhimmat (joissa juoksin Pariisissa ja joissa juoksen tänään. Since 2008. Kukaan järkevähän ei juoksisi viis vuotta vanhoissa tossuissa, mutta mä juoksen koska oon skeptinen uusien tossujen osalta) Ja ne on ainoat oikeat. Ne on Asicsin Gel-Nimbukset. Niistä jo vuoret pursuaa ulos, joten ostin vuosi sitten saman mallin uudistetun version. Ja pettymys, se ei sopinut mun jalkaan ollenkaan ja ne ovat nyt käyttämättöminä kaapissa. Lyhyillä lenkeillä tykkään juosta Nike FreeRun kolmosilla ja niistä oon jo Niken nettikauppaan tuunannut omilla värivalinnoilla wishlist-vaihtoehdon Freerun vitosista.

Eilen kun hain HCR juoksulappua, niin ihastuin Asicsin uutuusmalliin Natural Running- kategorian Gel Excel 33-malliin. Siitä vaan oli mun koko loppu. Eikä sitä pikakartoituksen jälkeen ollut mun kokoisena Stockalla eikä Stadiumissa. Kamoon kauppiaat, pitäkää nyt varastossa tavaraa niin saattaisi kauppa käydä!

20130504-100337.jpg

Mun pro-juoksija-ystävä Heidi suositteli Asicsin Gel DS Raceria, samaa mitä eilinen myyjä. Se olis hyvä tossu kisoihin ja intervallilenkeille. Meen vielä tänään juoksun jälkeen tsiigaamaan olisiko siitä mun kokoa.

Ja ihan vaan ulkonäköseikoista, en oo unohtanut Niken Flyknit Lunareita, mutta niitäkään ei oo saatavilla mun kokoisena pinkkinä. Eli vanhoissa, rumissa mutta ah niin luotettavissa tossuissa mennään vielä tovi.

20130504-100605.jpg

20130504-100518.jpg

Ja ei tää kenkäkuume rajoitu vain juoksutossuihin. Mä tarttisin uudet tai uusia ballerinoja! Mun Pariisin matkaseuralaiset osti molemmat täydelliset Lanvinin ballerinat. Ja näin täydellisiltä ne näyttää Lindan jaloissa!

20130504-101550.jpg

Ja Lanvinilla on oma nettikauppa… Mä oon jo melkein klikannut sieltä samat kultaballerinat kotiin… Täältä ostoksille:

http://www.lanvin.com/e-lanvin/INT//women/ballerinas/captoe-ballerina-in-grained-goatskin-21747.html?color=Gold%20/%20Beige&colorid=569

20130504-101542.jpg

Ja Lanvinin ballerinat on hyvät ja laadukkaat. Mulla ollut pari kesää ahkerassa käytössä yhdet ja ne on pystyneet tosi hyvinä. Ja jalat tykkää kun niissä on pienen pieni korko.

Mitä kenkiä te suositte kesällä?

20130504-101742.jpg

20130504-101948.jpg

5 thoughts on “Kenkäkuumetta

  1. Ai kenkäkuumettako? Kolmet Niket ja yhdet NB:t kotiutettu. Voin myös suositella DS trainereita. Ballerinat – who cares….

  2. Moikka Tanja! Minkälaista kokoa sun mielestä noi Lanvinin ballerinat on, käytätkö itse normaalia kokoasi vai miten? Kiitos etukäteen!

Leave a Reply

