Mä rakastan kukkia! Jos vaan voisin ja rahat riittäisi, niin meillä olis aina tuoreita kukkia kotona. Nyt synttäritunnelman jälkimainingeissa nautitaan vielä hetki ihanista kukista. Ostin Form&Florasta vappuaattona pionikimpun (joka alkaa olla jo turhan nuupahtanut!) sekä hortensian. Sekin nuupahti. Ihan näin surkea kukkienhoitaja mä en ole, täytyy soittaa huomenna ja reklamoida laadusta. Ei ne saa kahdessa päivässä kuolla!

20130502-205336.jpg

20130502-205506.jpg
Niille jotka palavat halusta päästä kuopsuttamaan pihoille ja puutarhaan, niin käykää ostamassa Gloria puutarha-lehti! Mun hyvä ystävä Henrika on toimittanut sinne monta juttua ja Ika jos joku tietää kukista kaiken. Mä muistan kun joskus 90-luvulla matkustettiin Ikan kanssa niin Ika lähti Lontoossa arvostettuun kukkatapahtumaan Chelsea Flower Show’hun, niin mä jäin pyörimään kaupungille. Sama toistui erilaisissa puutarhatapahtumissa Pariisissa ja Tukholmassa, nyt ehkä kaduttaa, koska oon löytänyt kukkien ja kauniiden puutarhojen kauneuden vasta teinivuosien jälkeen.

20130502-210214.jpg

Leave a Reply

