Nyt on maratonit juostu ja uusien haasteiden aika. Talvella mut hyväksyttiin Itä-Suomen yliopiston LL.M .-ohjelmaan energiaoikeutta lukemaan. Neljännes opinnoista ja kursseista on takana enkä mä oo tehnyt vielä mitään…

Tapasin ohjelmasta vastaavan proffan vapun kunniaksi ja hahmoteltiin miten pääsen opintoihin kiinni. Kursseja tulee kesäkuussa ja joitain tenttejä pitäs saada tehtyä. Ja jotta ymmärrän mitään aiheesta (mitä mun opiskelukaverit on nyt alkuvuoden opiskelleet) niin kuulemma kannattaa lukea perusteet EU:sta, joten ei muuta kuin hakemaan Raution Euroopan integraatio -kirjaa. Ja sitten pitäs tutustua EU Energy Law -perusteokseen… Mamma mia. Miten mä selviän tästä kaiken muun ohella ja mitä sitten kun valmistun?!? Olis kannattanut miettiä ennen kuin otin paikan vastaan ja mä vielä maksan tästä…

No, täytyy ajatella että opiskelu ja itsensä monipuolinen kehittäminen ja uusien asioiden oppiminen on aika siistiä. Vähän kuin panisi rahaa pankkiin. Hyvä tästä tulee…

Sit kun teillä on energiaoikeuteen liittyviä kysymyksiä niin jatkossa tiedätte kääntyä mun puoleen🙂

YLE:n artikkelin perusteella tää ohjelma kuulostaa tosi pioneerihenkiseltä ja hienolta. Mahtava olla mukana ja oppia uusia asioita mistä mä en tiedä yhtään mitään! Lue artikkeli täältä.

20130430-150809.jpg

Mua naurattaa kun yhteen kurssiin kirjoitin “Tentti! Vaikea!”. Mulle kaikki tulee olemaan vaikeaa…

2 thoughts on “Vappu on opiskelijan juhlaa

    1. Tohtoria en tee ikinä! Tän aion vetää kirjekurssi-tyylisesti läpi… En tajua miten mä tähän lähdin, mutta kun nyt kerran lähdin ja maksan tästä ilosta, niin jotenkin siitä on selviydyttävä…

Leave a Reply

