Kuusvuotias täyttää ihan kohta seitsemän vuotta! Mun ihanat vanhemmat osti lahjaksi pyörän joka käytiin valkkaamassa perjantaina. Koeajot suoritettu ja hyvin kulkee.

20130428-211942.jpg

Ja mä haluan mukaan pyöräretkille mutten omista pyörää. Mun viimeisin pyörä on ollut yläasteella hankittu Crescent joka palveli uskollisesti siihen saakka kunnes sain ajokortin. Sen jälkeen mulla ei pyörää ole ollut. Nykyisin on hämmentävää kun on hybridiä, on citypyörää ja niin paljon eri vaihtoehtoja että mulla menee pää ihan pyörälle pyöristä! Kun en osaa ominaisuuksien perusteella päättää, teen sen tavalla mikä mulle on helppoa: ulkonäkö ja coolius-indeksi 😉!

Skeppshult Ruotsista myy niin makeita pyöriä joissa saa itse tuunata värit ja kaikki!

20130428-212427.jpg
Tälläisen mä tartten! Ainut vaan ettei näitä myydä Suomessa. Enkä nopealla googlailulla myöskään löytänyt ruotsalaista nettikauppa joka toimittaisi Suomeen.

Kotimaisista vaihtoehdoista mun pyöräilyasiantuntijatuttavat suosittelevat Pelagon pyöriä. Onko teillä kenelläkään kokemusta niistä?

Oon nimittäin yllättynyt miten kallis hankinta pyörä on, niin tällä mennään seuraavat 20 vuotta minkä nyt hankin. Paras siis olla hyvä, kestävä, monipuolinen ja hyvännäköinen!

2 thoughts on “Polkupyöräjuttuja

Leave a Reply

