Mun oma rakas esiintyy Viking Linen kesäkampanjassa! Selasin töissä Yrittäjäsanomat-lehteä ja siellä näin ekaa kertaa mainoksen missä söpöliini poseeraa. Yksi meidän ystävä joka toimii tuottajana mainosfilmeille kysyi tuossa aiemmin keväällä olisiko kuusvuotias kiinnostunut tulemaan kuvauksiin. Kuusivuotias innostui ajatuksesta ja käytiin kuvauksissa. Nyt kampanja on startannut. Kiitos Anna tästä mahdollisuudesta!

Oon muuten aivan fiiliksissäni tästä mun leopardipaidasta! Musta tuntuu että se on mulla päällä lähes joka päivä. Sit kun mulla on toi päällä, leopardikengät jalassa ja huivi sävy sävyyn, niin tulkaa nyt hyvät ihmiset sanomaan että vähempi riittää… Näin muuten Instagramissa leoparditreenitrikoot! Ne pitäs vielä saada tähän kokoelmaan. Homma siis riistäytymässä käsistä…

20130425-204828.jpg

20130425-205046.jpg

Leave a Reply

