20130424-215850.jpg
Ellu, saanko mä lähettää laskun sulle? Nimittäin viime lauantaina ihasteltiin supertyttötreeneissä Ellun maailman makeimpia tossuja ja nyt copycat iski! Sekä mulla että Johannalla on samat. Ihan superhyvännäköiset. Stockalta. Nike Free 3.0.

Ja tänään treenattiin peffaa ja voi nuijuuksien nuijuus, mä en vaan saa millään liikkeillä tuntumaan oikein peffalihaksissa. Pitää keskittyä treenata enemmän… Treenin päätteeksi maailmanvalloittaja Niko löi Lindalle, Super-T:lle ja mulle Sportsetterin lippikset päähän.

Nyt tv ja Greyn anatomia. Keskiviikko, puolet viikosta jo mennyt. Kohta on vappu ja mun söpöliini kuusvuotias täyttää seitsemän!

Leave a Reply

