Rusetti kaulaan vähän kireämmälle ja nyt uudella tarmolla kohti loppukevään haasteita!

Mulla on ollut supermegapaljon työstressiä jo ennen lomaa mutta erityisesti nyt loman jälkeen. Ei auta kuin ottaa lusikka kauniiseen käteen, kerätä avainhenkilöt messiin ja viilata plänit siihen kuntoon että nyt näytetään taivaan merkit ja saadaan homma rokkaamaan. Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. Sirkka, Heli, Tommi, Riikka, Antti, Heidi, Anni ja co. Mä tartten teitä ja jeesiä🙂

Mutta niin jännää se vaan on joka kerta. Tänään lähdin 16.40 toimistolta aika kireänä mutta jo klo 17 supertyttötreenin alkaessa olo paranee. Vielä kun pääsen tekemään juoksulenkkejä (joo, se akillesjänne on kipeä juostessa), niin mä luulen että mun stressistä ei oo tietoakaan! Huomenna yritän taas juosta.

20130423-212115.jpg

4 thoughts on “Älä lannistu! Älä luovuta!

    1. Kiitos Maria! Ollut aika nuija viikko mutta onneks asiat yleensä tuntuu helpommilta kun alkaa työstämään niitä porukassa eikä jää yksin miettimään.

      Ihanaa viikonloppua sulle ja sun perheelle uudessa kodissa!

      Kumpiin sandaaleihin päädyit? Arvatenkin ne pinkit oli mun suosikit…

Leave a Reply

