Illalla meillä on paljon ohjelmaa. Ensin kuusvuotiaan kaverin synttärit ja sieltä seuraamaan Kidssing- ohjelman suoraa lähetystä missä kuuleman mukaan esiintyy tänään myös Robin!

Kuusvuotias nukkui päikkärit jotta jaksetaan illan touhut. Mä kävin sillä välillä hakemassa synttärilahjat täksi illaksi ja huomenna juhlat jatkuu uusilla seitsemänvuotissynttäreillä. Samalla yritin löytää Helsingistä pojalle siistit ja tyylikkäät nilkkurit tai loaferit. Minkä ihmeen takia kauppiaat luulee että kaikki lapset puetaan aina vaan lenkkareihin? Muuta ei tunnu olevan tarjolla.

Mua harmittaa etten järjestänyt Pariisissa aikaa siihen että olisin käynyt hankkimassa nätit kengät. Pom d’Api:lla esimerkiksi on tosi kauniita. Täytyy huomenna asennoitua etsimään jotain netistä mutta se ei auta tätä iltaa. Samaan ongelmaan törmäsin myös kun olisin ostanut itselleni ne Niken Flyknit Lunarit. Tätä supersuosittua tossua ei ole ei Stockalla, eikä Intersporteissa edes valikoimassa, kuulemma budjetin pienuuden takia. Stadiumissa oli, mutta mun koko loppu. Ja sitten kauppiaat ihmettelee miksi jengi ostaa netistä.

Mulla menee tv:n katselu ja lukeminen aalloissa. Välillä tuntuu etten lue paljon mitään mutta nyt mulla on lukumoodi päällä.

20130420-162608.jpg
Kunhan saan luettua loman aikana kertyneet Hesarit ja Kauppalehdet, niin siirryn uusimpien muotilehtien pariin. Ja sitten kirsikkana kakussa: uusia kirjoja Akateemisesta. Tulispa jo ilta että pääsisi sänkyyn kirjan kanssa.

Varsinkin tota Sheryl Sandbergin Lean in -kirjaa ja Kofi Annanin muistelmia odotan todella innolla. Onko teistä kukaan lukenut näitä?

20130420-162724.jpg

3 thoughts on “Paluu arkeen

  1. Kauniita lasten kenkiä on vaikea löytää! Tilaan yleensä netistä. Tytöille tuntuu olevan tarjolla lenkkareita timanteilla ja vaaleanpunaisena, pojille taas jotain vastaavaa, mutta poikamaisena.. yök. Spartoo on ollut minun kauppapaikkani, ellei välttämättä halua jotain tiettyä merkkiä. Sieltä ainakin saa nahkakenkiä kohtuuhintaan ja ainakin mun mielestäni kauniita. Haluan tilata ipanapalleni NB’t kesäksi, siellä näyttäisi vielä olevan (eh, mitä juuri sanoin lenkkareista?!!🙂

    1. Todella vaikeaa löytää jotain kiiltonahkaisten juhlakenkien ja lenkkareiden väliltä. Mä surffailin eilen illalla muutamassa lastenvaateliikkeessä mutten vielä löytänyt mitään. Spartoota en vielä tsekannut. Kiitos vinkistä!

  2. Mä en tiedä mitä kengänkokoa kuusvuotiaat söpöliinit😉 käyttää, mutta mä aikoinaan löysin Yooxilta mm Tod’sin ja Pradan mokkasiineja lapsille tosi hyvään hintaan. Nyt äsken kurkkasin poikien puolelle, niin siellä on aika hyvin valinnanvaraa mm Sebagon ja Paul Smithin purjehduskenkiä vaikka missä ihanissa väreissä, joka voisi olla kesään se astetta siistimpi versio lenkkareiden ja lakeerikenkien välillä. Tod’seja ja muitakin mokkasiineja löytyy, riippuu vähän koosta.

Leave a Reply

