Ei tää arkikaan nyt ihan hullumpaa ole. Eilinen meni töissä vähän pöllähtäneenä, mutta onneksi mulla on niin kivoja työkavereita joiden kanssa tylsäkin palaveri voi muuttua hauskaksi. Musta tuntuu että mun läheisten kollegojen kanssa me nauretaan ihan kauheesti. Välillä jopa mietin että pitäiskö yrittää vetää töissä jotenkin tiukempaa (lue uskottavampaa ja asiallisempaa) linjaa. Ei pidä, sen tiedän. Musta on siistiä että työ voi olla kivaa. Vaikka ei pidä unohtaa sitä että niitä tuloksia pitää myös saada. Se mua stressaa tällä hetkellä eniten koska kirittävää on…

Kuusvuotias ja mies lähti käymään anopilla sillä aikaa kun mä kävin tekemässä comebackin lauantaiaamun supertyttötreeneihin. Tässä kun on vierähtänyt kuukausi etten oo treenannut muuta kuin hiilaritankkausta (aamupalalla meni helposti kolme croissanttia…) ja juossut yhden maratonin, niin tänään tunsi joka solullaan että kunto on laskenut ja jokainen liike oli todella raskasta… Nyt ei oo taas kun suunta ylöspäin!

20130420-132057.jpg

Mutta onneksi Ellu oli tänään piristämässä meidän treenejä ja missä tossuissa. Mä taidan olla aika heikkona nyt tossuihin! Ootteko nähnyt mitään herkullisempia? Kuulemma Nike Freerun kolmoset. Tahtoo tuollaiset!

20130420-132304.jpg

20130420-132424.jpg

Ja vaikka akillesjänne vielä vähän ilmoittelee olemassaolostaan niin oon tehnyt nyt muutaman kevyen ja lyhyen lenkin. HCR on kahden viikon kuluttua…

One thought on “Comeback

Leave a Reply

