Muun perheen golfatessa, mä lueskelin terassilla kirjaa. Hotellin golfkenttä (joka kuulemma oli hieno) kiersi kuitenkin tähän uima-allasalueen taakse ja kielloista huolimatta tungin itseni kentälle. Ja lavastin jopa autenttisen golflyönnin golfetiketin mukaisessa varustuksessa 😉.

Ihan kaikkia työasioita en oo unohtanut täällä lomallakaan, tärkeimpiin meileihin oon vastaillut ja bongasin Twitteristä että mun Sonera-blogissa on uusi postaus. Golfaiheinen! Vaikken mä ees oo mikään suuri golfin ystävä. Meen vaan kisoihin, en ikinä käy rangella enkä oikeestaan ikinä pelaamassa ellei siis oo kisoja. Yllätys, yllätys: taistelen kisoissa lähes poikkeuksetta jumbosijasta. Mutta jumbona saa usein hyviä palkintoja 🙂

Golfpostaus Sonera-blogista löytyy täältä. Ja kesällä aion ehdottomasti osallistua asiakkaideni kanssa GameBook-kiertueelle.

20130417-104327.jpg

4 thoughts on “Tantta tiiaa

  1. Minä se taas pelaan mielelläni, mutten ole koskaan pelannut yhtään kisaa! Aloitin golfin miehen tavattuani (oli ainoa tapa nähdä sitä golf-kauden aikana), otin vain yksityistunteja prolta, enkä koskaan “saanut suorittaa green cardia”, vaan pro kyseli vähän sääntöjä tuntien aikana ja lopulta sanoi että tervemenoa kentälle. En siis koskaan ole opetellut sääntöjä, kysyn aina pelikavereilta säännöt. Ai niin, enkä muista milloin viimeksi olisin edes jättänyt kortin sisään! Sain tasurin laskettua toisen pelivuoden alkuun alle 36, enkä sen jälkeen ole laskeskellut lyöntejä. Minulle riittää että pääsen pelaamaan (melkein) kentälle kuin kentälle tuolla tasurillani.
    Ehkä tänä vuonna aloitan uudenlaisen golfin ja aloitan lyöntien laskemisen (tai siis perinteisen)! 🙂

    1. Siksi varmaan sä nautit pelistä kun taas mä meen kentälle hampaat irvessä ihan kylmiltäni ja koitan lyödä Eurosport-tasoisia lyöntejä…

      Kiva laji mutta vie ehkä mun elämäntilanteeseen nähden liikaa aikaa. Nyt on kiva jos kuusvuotias innostuu niin voidaan käydä pelaamassa koko perhe.

Leave a Reply

