Mä rakastan lukea lomalla. Roudaan aina matkalle mukaan pinoittain kirjoja. Kuten blogini vakkarilukijat tietää, mun suosikkeja on ruotsalaiset dekkarit sekä elämäkerrat. Tällä lomalla mulla on mukana Viveca Stenin Sandhamn-dekkarit joista ensimmäisen osan oon jo lukenut ja aloittelen toista. Ei ehkä ihan parhaita, en tiedä johtuuko se liian kepeästä ja hidastempoisesta juonesta mun makuun vai sitten heikosta suomennoksesta. Tykkään lukea kirjat alkuperäiskielellä, mutta nää mulla on nyt suomeksi. Ei ehkä paras valinta.

Mun ystävistä monet on suositellut samaisiin dekkareihin perustuvaa sarjaa Ylellä. Ootteko te katsoneet Morden i Sandhamn -sarjaa?

http://arenan.yle.fi/tv/1740893

20130413-103511.jpg

20130413-112626.jpg

2 thoughts on “Uusi päivä poolilla

  1. Luin juuri viime viikolla loppuun Stenin I stundens hetta. Se oli ensimmäinen Sten mulle, oli ihan ookoo, hankin varmaan toisenkin.
    Sutikaa ahkerasti aurinkovoidetta, olette niin superblondeja!

    1. iHola Gloria! Loma mennyt huippuhyvin, vaikkakin liian nopeasti. Huomenna jo kotiin. Mä siirryin nyt Håkan Nesserin Barbarotti- sarjaan. Tää taitaa olla nyt kolmas tai neljäs osa mitä luen, De ensamma. Siitä taitaa onneksi riittää luettavaa kotimatkalle!

Leave a Reply

